Χαιρετώ τους φίλους και συναδέλφους!
Πρόσφατα έκανα όλη την νόμιμη διαδικασία απόκτησης βεγγαλικών σκάφους και ομολογώ πως είναι ταλαιπωρία και χάσιμο αρκετού χρόνου που σε πολλούς από εμάς δεν περισσεύει ή δεν υπάρχει.
Για άλλη μιά φορά νόμιζα ότι πρωταγωνιστώ σε ταινία cult του 1980 με το Στάθη Ψάλτη!
Ας μην πλατιάζω όμως, πάμε στο θέμα.
1: Κλείνουμε ραντεβού σε ψυχίατρο, είτε σε ιδιώτη , είτε σε νοσοκομείο. Παίρνουμε γνωμάτευση με τον ακριβή λόγο δηλαδή για την χρήση των βεγγαλικών.
2: Πάμε στο λιμεναρχείο και κάνουμε αίτηση χορήγησης για τα είδη και τον αριθμό των βεγγαλικών που πρέπει να φέρει το σκάφος μας.
Συνήθως κάνουν κανά δυό ημέρες να την εκδόσουν , να έχετε μαζί σας και 0,50€ για το εκονόσημο.
3: Βγάζουμε φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας και της άδειας πλόων και τις δύο όψεις.
4: Πληρώνουμε ηλεκτρονικά ένα παράβολο με κωδικό 6193 και κόστος 2,04€.
5: Αφού συγκεντρώσουμε όλα αυτά , πάμε στο αστυνομικό τμήμα, στην ασφάλεια, στο τμήμα των όπλων. Καταθέτουμε και περιμένουμε την έκδοση της άδειας αγοράς , την οποία θα παραλάβουμε σε τρία αντίτυπα. Χρόνος παραλαβής συνήθως μία με δύο εβδομάδες.
6: Αφού παραλάβουμε την άδεια αγοράς, βρίσκουμε κατάστημα πώλησης βεγγαλικών το οποίο είναι αδειοδοτημένο. Έχουμε μαζί μας και τα τρία αντίτυπα και ο καταστηματάρχης τα συμπληρώνει, γράφοντας το barcode απ' το κάθε ένα και τον τύπο τους.
Τα υπογράφει και τα σφραγίζει και τα τρία , ένα εκ των οποίων θα κρατήσει ο καταστηματάρχης. Μετά με την σειρά μας τα υπογράφουμε και εμείς. Στο χαρτί που θα κρατήσουμε εμείς συράπτουμε την απόδειξη αγοράς.
7: Αφού τα έχουμε στην κατοχή μας πάμε ξανά ,με τα βεγγαλικά και τα δύο αντίγραφα, στο τμήμα των όπλων και κάνουν ταυτοποίηση του αριθμού και του τύπου αυτών.
Υπογράφουμε μια υπεύθυνη δήλωση και είμαστε πλέον νόμιμοι.
Ελπίζω να βοήθησα λίγο και να γλιτώσει κάποιος έστω και λίγο χρόνο.
Διαδικασία απόκτησης βεγγαλικών σκάφους
- GoRaN
- Δημοσιεύσεις: 1090
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2014, 20:25
- Ονοματεπώνυμο: Γιώργος Γοραντωνάκης
- Τοποθεσία: Σχεδόν περιφερόμενος.
Διαδικασία απόκτησης βεγγαλικών σκάφους
Κάθε φορά που πατάς τη σκανδάλη , είναι μια ευκαιρία για αυτοκριτική και απολογισμό.
- thalassa50
- Δημοσιεύσεις: 14695
- Εγγραφή: Κυρ 21 Δεκ 2008, 17:01
- Ονοματεπώνυμο: jiannis petropoulos
- Τοποθεσία: κερατσινι -αμφιαλη -πειραιας
Re: Διαδικασία απόκτησης βεγγαλικών σκάφους
???? Αυτο ισχυει για επαγγελματικο σκαφος νομιζω,και οχι ερασιτεχνικο
το δεν γινετε δεν υπαρχει ,το δεν θελω υπαρχει .
- GoRaN
- Δημοσιεύσεις: 1090
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2014, 20:25
- Ονοματεπώνυμο: Γιώργος Γοραντωνάκης
- Τοποθεσία: Σχεδόν περιφερόμενος.
Re: Διαδικασία απόκτησης βεγγαλικών σκάφους
Ισχύει κανονικά για όλους , δυστυχώς Γιάννη.
Επίσης κάτι που ξέχασα να αναφέρω στο κείμενο είναι ότι καλό θα είναι να πάτε αυτοπροσώπως για την αγορά και μεταφορά των βεγγαλικών γιατί στην περίπτωση που γίνει η διαδικασία απομακρυσμένα, αν κατά την μεταφορά με courier συμβεί ατύχημα πάμε μέσα κανονικά και με τον νόμο.
Τηρείται η διαδικασία αυτοφώρου και ισχύει ότι και για τα όπλα.
Επίσης κάτι που ξέχασα να αναφέρω στο κείμενο είναι ότι καλό θα είναι να πάτε αυτοπροσώπως για την αγορά και μεταφορά των βεγγαλικών γιατί στην περίπτωση που γίνει η διαδικασία απομακρυσμένα, αν κατά την μεταφορά με courier συμβεί ατύχημα πάμε μέσα κανονικά και με τον νόμο.
Τηρείται η διαδικασία αυτοφώρου και ισχύει ότι και για τα όπλα.
Κάθε φορά που πατάς τη σκανδάλη , είναι μια ευκαιρία για αυτοκριτική και απολογισμό.
- thalassa50
- Δημοσιεύσεις: 14695
- Εγγραφή: Κυρ 21 Δεκ 2008, 17:01
- Ονοματεπώνυμο: jiannis petropoulos
- Τοποθεσία: κερατσινι -αμφιαλη -πειραιας
Re: Διαδικασία απόκτησης βεγγαλικών σκάφους
Ο κουμπαρος μου πηρε προσφατα για την βαρκα του,διχως καμια διαδικασια εδω πειραια?????? περα απο αυτα που ειχα διαβασει σε ψαραδικα περιοδικα ,που γραφαν οτι γραφω και εγω??δεν ειναι οτι δεν σε πιστευω,μηπως η καθε υπηρεσια του λιμενικου ανα την χωρα,εφαρμοζει τον νομο οπως την ερμηνευει αυτη????
το δεν γινετε δεν υπαρχει ,το δεν θελω υπαρχει .
- CARPENTER
- Δημοσιεύσεις: 6928
- Εγγραφή: Τρί 13 Απρ 2010, 23:13
- Ονοματεπώνυμο: ΛΙΛΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
- Τοποθεσία: ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΜΗΛΟΣ
Re: Διαδικασία απόκτησης βεγγαλικών σκάφους
Καλημέρα...........
Καλός η κακός ..........κακός μάλλον για άλλη μια φορά........... αλλά ο νόμος είναι αυτός ............
Η διαδικασία είναι αυτή ................
Υπάρχουν τρόποι να τα πάρεις χωρίς αλλά αν σου ζητήσουν την άδεια αγοράς σε τυχόν έλεγχο τι θα δείξεις;;;;;;;;;;;;;
Τουλάχιστον προς στιγμήν η άδεια που παίρνεις είναι με ισχύ 5 χρόνια........άρα φτάνει και για δεύτερη αγορά .............
Βλέπουμε στην πορεία...............
Καλός η κακός ..........κακός μάλλον για άλλη μια φορά........... αλλά ο νόμος είναι αυτός ............
Η διαδικασία είναι αυτή ................
Υπάρχουν τρόποι να τα πάρεις χωρίς αλλά αν σου ζητήσουν την άδεια αγοράς σε τυχόν έλεγχο τι θα δείξεις;;;;;;;;;;;;;
Τουλάχιστον προς στιγμήν η άδεια που παίρνεις είναι με ισχύ 5 χρόνια........άρα φτάνει και για δεύτερη αγορά .............
Βλέπουμε στην πορεία...............
Η καμήλα δε κοιτάει ποτέ τη καμπούρα της.
Δείτε τη δουλειά μας στο Facebook.
Lillisbros Furniture
Υιοί Στεφ. Λιλλή ΟΕ
Δείτε τη δουλειά μας στο Facebook.
Lillisbros Furniture
Υιοί Στεφ. Λιλλή ΟΕ