πληροφορίες για συμβατικό

ΓΙΩΡΓΟΣ Π
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Πέμ 19 Απρ 2012, 23:30
Ονοματεπώνυμο: ΓΙΩΡΓΟΣ Π

πληροφορίες για συμβατικό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΙΩΡΓΟΣ Π » Δευ 28 Αύγ 2017, 14:04

Καλησπέρα στην παρέα. Έχω ήδη ένα συμβατικό cosa 4,3 μ με 30αρα δίχρονη,
έχω σκοπό να το αλλάξω ομώς πάλι θα πάρω συμβατίκο και θα κρατήσω την ίδια μηχανή.
α)Θα ήθελα κάτοχοι και χρήστες κινεζικών (cosa saestone κτλ) και λιγότερο κινεζικων (επώνυμα)
να μου πουν τα συν και τα πλην τον σκαφών τους, καθώς και αν έχουν ξεχωρίσει κάποιο συμβατίκο
στην ποιοτήτα και την (οσο γίνεται) πλεύση του.
β) τιμονιέρα σε συμβατικο αξίζεί ή απλά το κάνει ομορφό?
γ) Μου έχεί αρέσει το honwave και τα escape τα δουλεύει κανείς?
Η χρήση του σκάφους γίνετε όλο τον χρόνο και είναι ψαροντουφεκάδικη σκληρή και
επιβαίνουν συνήθως 2-3 άτομα.

karafon
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2011, 09:58
Ονοματεπώνυμο: ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Re: πληροφορίες για συμβατικό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από karafon » Τρί 29 Αύγ 2017, 09:26

Αν η χρήση του σκάφους είναι αυτή που λες.....Escape!!!

ΓΙΩΡΓΟΣ Π
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Πέμ 19 Απρ 2012, 23:30
Ονοματεπώνυμο: ΓΙΩΡΓΟΣ Π

Re: πληροφορίες για συμβατικό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΙΩΡΓΟΣ Π » Τρί 29 Αύγ 2017, 10:21

Ευχαριστώ για την απαντησή καραφων. Το εχείς δουλέψει ? και αν ναι πως ήταν στημένο?

karafon
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2011, 09:58
Ονοματεπώνυμο: ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Re: πληροφορίες για συμβατικό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από karafon » Τρί 29 Αύγ 2017, 12:28

Δεν το έχω δουλέψει,πριν ένα μήνα αγόρασα το Callegari από την ίδια εταιρεία...το Escape το είδα εκεί και είναι ακριβώς για τέτοιες καταστάσεις!!Θα σου πρότεινα να πας μια βόλτα από εκεί και θα δεις!Βέβαια υπάρχουν και άλλες εταιρείες που βγάζουν πολύ καλά συμβατικά,όλα είναι θέμα τσέπης!!!

Άβαταρ μέλους
DiverL
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: Τετ 19 Σεπ 2012, 12:34
Ονοματεπώνυμο: Αργυρός Λάμπρος
Τοποθεσία: Πεύκη - Αθήνα

Re: πληροφορίες για συμβατικό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από DiverL » Τρί 29 Αύγ 2017, 15:11

Καλησπέρα φίλε,

Εφόσον το σκάφος το θες για ψαροντουφεκάδικες εξορμήσεις 3-4 ατόμων θα σου πρότεινα τα εξής μετά από σχεδόν 30ετή εμπειρία με συμβατικά φουσκωτά:

1. Το μήκος για 3-4 ατόμα, εξοπλισμό και ψυγεία πρέπει να είναι 4-4,20μ όχι μεγαλύτερο ούτε μικρότερο.
2. Μη πας σε κινέζικο, η heavy duty χρήση που θα κάνεις δεν είναι για κινέζικο σκάφος που προορίζεται για βολτες στην θάλασσα και καμιά καθετή.
3. Οπωσδήποτε το σκάφος εφόσον θα είναι συμβατικό να είναι με ξύλινη καρίνα και όχι με φουσκωτή, έχει τεράστια διαφορά στην πλευση ειδικά με 3-4 άτομα εξοπλισμό κλπ και με κυματισμό.
4. Μάρκες που θεωρώ ότι μπορείς να κάνεις αυτή την δουλεία είναι τα Joker, Novurania και από ελληνικά Mosto & Olympic, πάντα μιλάω για μεταχειρισμένα.
5. Η μηχανή πρέπει να είναι όσο ελαφρύτερη γίνεται αλλά με άμεση δύναμη και ροπή, άρα μια 30αρα δίχρονη τρικύλινδρη oil injection είναι ο καλύτερος συνδυασμός με τέτοιο σκάφος καθώς ανταποκρίνονται καλύτερα στα φορτία και στον καιρό από ότι οι δικύλινδρες.
6. Σε ψαροντουφεκάδικο συμβατικό φουσκωτό που προοριζεται για χρήση 3-4 ατόμων η τιμονιέρα είναι κάτι που δεν έχει θέση, χώρο πιάνει και προβλήματα δημιουργεί (ντίζες κλπ), με την λαγουδέρα θα είσαι πιο άμεσος στις μανούρβες και πιο ευκίνητος.
7. Το σημαντικότερο για ένα συμβατικό φουσκωτό σκάφος ψαροντουφεκά, είναι να μπορείς να το δένεις και να το λύνεις κάθε φορά, αυτό είναι το πλεονέκτημά του που το χάνεις εάν τυχόν το βάλεις σς τρέιλερ. Αν έχεις συμβιβαστεί με την ιδέα του τρέιλερ τότε πρέπει να πας σε RIB και όχι σε συμβατικό. Επίσης οι φθορές εσωτερικά σε ένα συμβατικό φουσκωτό που βρίσκεται σε τρέιλερ μόνιμα φουσκωμένο ειναι κάτι σαν νάρκη.

Γενικά το συμβατικό φουσκωτό σκάφος του ψαροντουφεκά πρέπει να λειτουργεί με την λογική των καταδρομών, δηλαδή δυνατό στις αντιξοότητες και να έχει επάνω του μόνο τα απαραίτητα.

Εάν χρειαστείς κάτι ακόμα μη διστάσεις.
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει !!!

cabou
Δημοσιεύσεις: 381
Εγγραφή: Σάβ 07 Απρ 2012, 11:01
Ονοματεπώνυμο: georgetheo

Re: πληροφορίες για συμβατικό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από cabou » Τρί 29 Αύγ 2017, 15:54

=D> =D> =D> =D> +1000
DiverL έγραψε:Καλησπέρα φίλε,

Εφόσον το σκάφος το θες για ψαροντουφεκάδικες εξορμήσεις 3-4 ατόμων θα σου πρότεινα τα εξής μετά από σχεδόν 30ετή εμπειρία με συμβατικά φουσκωτά:

1. Το μήκος για 3-4 ατόμα, εξοπλισμό και ψυγεία πρέπει να είναι 4-4,20μ όχι μεγαλύτερο ούτε μικρότερο.
2. Μη πας σε κινέζικο, η heavy duty χρήση που θα κάνεις δεν είναι για κινέζικο σκάφος που προορίζεται για βολτες στην θάλασσα και καμιά καθετή.
3. Οπωσδήποτε το σκάφος εφόσον θα είναι συμβατικό να είναι με ξύλινη καρίνα και όχι με φουσκωτή, έχει τεράστια διαφορά στην πλευση ειδικά με 3-4 άτομα εξοπλισμό κλπ και με κυματισμό.
4. Μάρκες που θεωρώ ότι μπορείς να κάνεις αυτή την δουλεία είναι τα Joker, Novurania και από ελληνικά Mosto & Olympic, πάντα μιλάω για μεταχειρισμένα.
5. Η μηχανή πρέπει να είναι όσο ελαφρύτερη γίνεται αλλά με άμεση δύναμη και ροπή, άρα μια 30αρα δίχρονη τρικύλινδρη oil injection είναι ο καλύτερος συνδυασμός με τέτοιο σκάφος καθώς ανταποκρίνονται καλύτερα στα φορτία και στον καιρό από ότι οι δικύλινδρες.
6. Σε ψαροντουφεκάδικο συμβατικό φουσκωτό που προοριζεται για χρήση 3-4 ατόμων η τιμονιέρα είναι κάτι που δεν έχει θέση, χώρο πιάνει και προβλήματα δημιουργεί (ντίζες κλπ), με την λαγουδέρα θα είσαι πιο άμεσος στις μανούρβες και πιο ευκίνητος.
7. Το σημαντικότερο για ένα συμβατικό φουσκωτό σκάφος ψαροντουφεκά, είναι να μπορείς να το δένεις και να το λύνεις κάθε φορά, αυτό είναι το πλεονέκτημά του που το χάνεις εάν τυχόν το βάλεις σς τρέιλερ. Αν έχεις συμβιβαστεί με την ιδέα του τρέιλερ τότε πρέπει να πας σε RIB και όχι σε συμβατικό. Επίσης οι φθορές εσωτερικά σε ένα συμβατικό φουσκωτό που βρίσκεται σε τρέιλερ μόνιμα φουσκωμένο ειναι κάτι σαν νάρκη.

Γενικά το συμβατικό φουσκωτό σκάφος του ψαροντουφεκά πρέπει να λειτουργεί με την λογική των καταδρομών, δηλαδή δυνατό στις αντιξοότητες και να έχει επάνω του μόνο τα απαραίτητα.

Εάν χρειαστείς κάτι ακόμα μη διστάσεις.

Άβαταρ μέλους
DiverL
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: Τετ 19 Σεπ 2012, 12:34
Ονοματεπώνυμο: Αργυρός Λάμπρος
Τοποθεσία: Πεύκη - Αθήνα

Re: πληροφορίες για συμβατικό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από DiverL » Τρί 29 Αύγ 2017, 16:23

Να προσθέσω επίσης ότι εάν ενδιαφέρεσαι για καινούργιο συμβατικό φουσκωτό μπορείς να δεις τα Ιταλικά Nautica Led καθώς και τα Ελληνικά Plefsi τα οποία έχουν στην γκάμα τους συμβατικά με ξύλινη καρίνα.
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει !!!

Άβαταρ μέλους
thalassa50
Δημοσιεύσεις: 13743
Εγγραφή: Κυρ 21 Δεκ 2008, 17:01
Ονοματεπώνυμο: jiannis petropoulos
Τοποθεσία: κερατσινι -αμφιαλη -πειραιας

Re: πληροφορίες για συμβατικό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από thalassa50 » Τρί 29 Αύγ 2017, 17:09

DiverL έγραψε:Καλησπέρα φίλε,

Εφόσον το σκάφος το θες για ψαροντουφεκάδικες εξορμήσεις 3-4 ατόμων θα σου πρότεινα τα εξής μετά από σχεδόν 30ετή εμπειρία με συμβατικά φουσκωτά:

1. Το μήκος για 3-4 ατόμα, εξοπλισμό και ψυγεία πρέπει να είναι 4-4,20μ όχι μεγαλύτερο ούτε μικρότερο.
2. Μη πας σε κινέζικο, η heavy duty χρήση που θα κάνεις δεν είναι για κινέζικο σκάφος που προορίζεται για βολτες στην θάλασσα και καμιά καθετή.
3. Οπωσδήποτε το σκάφος εφόσον θα είναι συμβατικό να είναι με ξύλινη καρίνα και όχι με φουσκωτή, έχει τεράστια διαφορά στην πλευση ειδικά με 3-4 άτομα εξοπλισμό κλπ και με κυματισμό.
4. Μάρκες που θεωρώ ότι μπορείς να κάνεις αυτή την δουλεία είναι τα Joker, Novurania και από ελληνικά Mosto & Olympic, πάντα μιλάω για μεταχειρισμένα.
5. Η μηχανή πρέπει να είναι όσο ελαφρύτερη γίνεται αλλά με άμεση δύναμη και ροπή, άρα μια 30αρα δίχρονη τρικύλινδρη oil injection είναι ο καλύτερος συνδυασμός με τέτοιο σκάφος καθώς ανταποκρίνονται καλύτερα στα φορτία και στον καιρό από ότι οι δικύλινδρες.
6. Σε ψαροντουφεκάδικο συμβατικό φουσκωτό που προοριζεται για χρήση 3-4 ατόμων η τιμονιέρα είναι κάτι που δεν έχει θέση, χώρο πιάνει και προβλήματα δημιουργεί (ντίζες κλπ), με την λαγουδέρα θα είσαι πιο άμεσος στις μανούρβες και πιο ευκίνητος.
7. Το σημαντικότερο για ένα συμβατικό φουσκωτό σκάφος ψαροντουφεκά, είναι να μπορείς να το δένεις και να το λύνεις κάθε φορά, αυτό είναι το πλεονέκτημά του που το χάνεις εάν τυχόν το βάλεις σς τρέιλερ. Αν έχεις συμβιβαστεί με την ιδέα του τρέιλερ τότε πρέπει να πας σε RIB και όχι σε συμβατικό. Επίσης οι φθορές εσωτερικά σε ένα συμβατικό φουσκωτό που βρίσκεται σε τρέιλερ μόνιμα φουσκωμένο ειναι κάτι σαν νάρκη.

Γενικά το συμβατικό φουσκωτό σκάφος του ψαροντουφεκά πρέπει να λειτουργεί με την λογική των καταδρομών, δηλαδή δυνατό στις αντιξοότητες και να έχει επάνω του μόνο τα απαραίτητα.

Εάν χρειαστείς κάτι ακόμα μη διστάσεις.
ωραίος
ένσταση μόνον στο θέμα τρέιλερ
μιας και καταντάει κουραστικό το κουβαλά στήσε ξέστησε και ξανακουβαλα δεν είναι κακό να πάρει κάποιος ένα τρέιλερ αν σαφώς έχει χώρο (έστω και στο πεζοδρόμιο του )και ας είναι συμβατικό μιας και δίπλα λεφτά το γαστρατο περίπου
όλα τα παραπάνω είναι hypalon φουσκωτά και διπλή τιμή φουσκωτά και όχι πλαστικό ύφασμα ,από πλαστικό έχω ακούσει καλά λόγια για το quicksilver
το δεν γινετε δεν υπαρχει ,το δεν θελω υπαρχει .

ΓΙΩΡΓΟΣ Π
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Πέμ 19 Απρ 2012, 23:30
Ονοματεπώνυμο: ΓΙΩΡΓΟΣ Π

Re: πληροφορίες για συμβατικό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΙΩΡΓΟΣ Π » Τρί 29 Αύγ 2017, 19:41

Αγνοούσα πληρώς την ύπαρξη ξύλινης γάστρας! Καθώς και εταιρείες που αναφέρατε.
Το τρέιλορ υπάρχει ήδη (ιδιοκατασκευή με χαρτιά). Ευτυχώς έχω φτιάξει ΤΕΡΑΣΤΙΑ παγκάκια
ώστε να μειώνω όσο γίνετε την καταπονησή του. Καλά λένε ρωτώντας πας στην πόλη.

karafon
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2011, 09:58
Ονοματεπώνυμο: ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Re: πληροφορίες για συμβατικό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από karafon » Τρί 29 Αύγ 2017, 23:35

Και ένα άλλο που πρέπει να προσέξεις εφόσον έχεις τη μηχανή,πρέπει στο φουσκωτό που θα επιλέξεις,το μέγεθος του καθρέφτη (από εκεί που πατάει η μηχανή ως τη γάστρα) να ταιριάζει με τη μηχανή σου!!

ΓΙΩΡΓΟΣ Π
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Πέμ 19 Απρ 2012, 23:30
Ονοματεπώνυμο: ΓΙΩΡΓΟΣ Π

Re: πληροφορίες για συμβατικό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΙΩΡΓΟΣ Π » Τετ 30 Αύγ 2017, 13:09

Είναι κοντόλαιμη, οπότε τέτοιο προβλημά δεν έχω αλλά αν προκύψει
λύνεται θεωρώ εύκολα με προσθήκη ή σέγα αντίστοιχα.

Άβαταρ μέλους
DiverL
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: Τετ 19 Σεπ 2012, 12:34
Ονοματεπώνυμο: Αργυρός Λάμπρος
Τοποθεσία: Πεύκη - Αθήνα

Re: πληροφορίες για συμβατικό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από DiverL » Τετ 30 Αύγ 2017, 14:32

thalassa50 έγραψε:
DiverL έγραψε:Καλησπέρα φίλε,

Εφόσον το σκάφος το θες για ψαροντουφεκάδικες εξορμήσεις 3-4 ατόμων θα σου πρότεινα τα εξής μετά από σχεδόν 30ετή εμπειρία με συμβατικά φουσκωτά:

1. Το μήκος για 3-4 ατόμα, εξοπλισμό και ψυγεία πρέπει να είναι 4-4,20μ όχι μεγαλύτερο ούτε μικρότερο.
2. Μη πας σε κινέζικο, η heavy duty χρήση που θα κάνεις δεν είναι για κινέζικο σκάφος που προορίζεται για βολτες στην θάλασσα και καμιά καθετή.
3. Οπωσδήποτε το σκάφος εφόσον θα είναι συμβατικό να είναι με ξύλινη καρίνα και όχι με φουσκωτή, έχει τεράστια διαφορά στην πλευση ειδικά με 3-4 άτομα εξοπλισμό κλπ και με κυματισμό.
4. Μάρκες που θεωρώ ότι μπορείς να κάνεις αυτή την δουλεία είναι τα Joker, Novurania και από ελληνικά Mosto & Olympic, πάντα μιλάω για μεταχειρισμένα.
5. Η μηχανή πρέπει να είναι όσο ελαφρύτερη γίνεται αλλά με άμεση δύναμη και ροπή, άρα μια 30αρα δίχρονη τρικύλινδρη oil injection είναι ο καλύτερος συνδυασμός με τέτοιο σκάφος καθώς ανταποκρίνονται καλύτερα στα φορτία και στον καιρό από ότι οι δικύλινδρες.
6. Σε ψαροντουφεκάδικο συμβατικό φουσκωτό που προοριζεται για χρήση 3-4 ατόμων η τιμονιέρα είναι κάτι που δεν έχει θέση, χώρο πιάνει και προβλήματα δημιουργεί (ντίζες κλπ), με την λαγουδέρα θα είσαι πιο άμεσος στις μανούρβες και πιο ευκίνητος.
7. Το σημαντικότερο για ένα συμβατικό φουσκωτό σκάφος ψαροντουφεκά, είναι να μπορείς να το δένεις και να το λύνεις κάθε φορά, αυτό είναι το πλεονέκτημά του που το χάνεις εάν τυχόν το βάλεις σς τρέιλερ. Αν έχεις συμβιβαστεί με την ιδέα του τρέιλερ τότε πρέπει να πας σε RIB και όχι σε συμβατικό. Επίσης οι φθορές εσωτερικά σε ένα συμβατικό φουσκωτό που βρίσκεται σε τρέιλερ μόνιμα φουσκωμένο ειναι κάτι σαν νάρκη.

Γενικά το συμβατικό φουσκωτό σκάφος του ψαροντουφεκά πρέπει να λειτουργεί με την λογική των καταδρομών, δηλαδή δυνατό στις αντιξοότητες και να έχει επάνω του μόνο τα απαραίτητα.

Εάν χρειαστείς κάτι ακόμα μη διστάσεις.
ωραίος
ένσταση μόνον στο θέμα τρέιλερ
μιας και καταντάει κουραστικό το κουβαλά στήσε ξέστησε και ξανακουβαλα δεν είναι κακό να πάρει κάποιος ένα τρέιλερ αν σαφώς έχει χώρο (έστω και στο πεζοδρόμιο του )και ας είναι συμβατικό μιας και δίπλα λεφτά το γαστρατο περίπου
όλα τα παραπάνω είναι hypalon φουσκωτά και διπλή τιμή φουσκωτά και όχι πλαστικό ύφασμα ,από πλαστικό έχω ακούσει καλά λόγια για το quicksilver
Υποτίθεται οτι κάποιος πάει με συμβατικό φουσκωτο για ψαροντούφεκο προκειμένου να έχει την δυνατότητα να παει σε κάποια παραλία που δεν μπορείς να ριξεις σκάφος με τρειλερ, άρα το λύδε δέσε ειναι πλεονέκτημα προκειμένου να εισαι κοντά στον τόπο που θες να ψαρέψεις. Επίσης οταν ειναι 2-4 άτομα το λυσε δέσε ειναι υπόθεση 15 λεπτών μαζί με το φούσκωμα που το κάνεις με μια 12ν τρόμπα απο το αυτοκίνητο. Και μην ξεχνάμε οτι το μόνιμα "δεμένο" συμβατικό σε τρέιλερ ειναι κρυφός κίνδυνος με τις ζημιές που μπορεί να έχει στα σημέια τριβής και δεν έχεις την δυνατότητα να τα δείς.

Εντελώς προσωπική μου γνώμη αλλά και βίωμα ειναι, οτι οταν πηγαίνεις κάπου για ψαροντούφεκο καλό ειναι να είσαι πολύ low profile. Με ένα συμβατικό διπλωμένο στο αυτοκίνητο δίνεις μικρότερο "στοχο" απο ότι με ένα φουσκωτό σε τρέιλερ, δεν εναι λίγες οι φορές που στο παρελθόν έχω υποστεί "φθορές" απο πολίτες και "μή" γιατί δεν ήμουν όσο low profile έπρεπε......

Πάντως εάν το θέμα ειναι καθαρά οικονομικό τα πραγματα ειναι διαφορετικά, όπως είπες κι έσυ σχετικά με τις διαφορες στην τιμή των PVCιδικων, των Hypalon και των RIB.
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει !!!

psarema_thalassa
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τρί 07 Νοέμ 2017, 12:03
Ονοματεπώνυμο: pappas nikos

Re: πληροφορίες για συμβατικό

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από psarema_thalassa » Τρί 07 Νοέμ 2017, 12:09

Δες της διαφορές απο μεγάλη γκάμα συμβατικών
https://www.zaggasmarine.gr/

Επιστροφή στο “Σκάφος καί μηχανή”