βοηθεια απο γνωστες

Άβαταρ μέλους
maserati4200
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιούλ 2012, 16:35

Re: βοηθεια απο γνωστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από maserati4200 » Τετ 30 Νοέμ 2016, 12:52

christripoli έγραψε: εκεινο που ξερω ομως ειναι οτι τα AVON ειναι αγγλικες γαστρες που εχουν αρκετη γωνια,βαθυα ν ,ενω τα mostro χαρακτηριζοντε απο τα μικρα v τους .
Αυτό πάλι από που προκύπτει;;;;;;;;;;;;
christripoli έγραψε: τωρα απο που προεκυψε η mostro να εχει γαστρα απο avon (ΑΤΟΦΙΑ χωρις αλλαγες,αυτο λεγεται εχει γαστρα ταδε......) αβυσος .............................................................
Μίλησε κανείς για ΑΤΟΦΙΑ χωρίς αλλάγές;;;;;;;;;

Άβαταρ μέλους
christripoli
Δημοσιεύσεις: 4001
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιούλ 2007, 17:49
Τοποθεσία: ΤΡΙΠΟΛΗ

Re: βοηθεια απο γνωστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από christripoli » Τετ 30 Νοέμ 2016, 13:57

maserati4200 έγραψε:
christripoli έγραψε: εκεινο που ξερω ομως ειναι οτι τα AVON ειναι αγγλικες γαστρες που εχουν αρκετη γωνια,βαθυα ν ,ενω τα mostro χαρακτηριζοντε απο τα μικρα v τους .

αν μπεις σε κανα φορουμ με φουσκωτα θα δεις τι γραφουν και λενε για τις γαστρες της avon και τι για της mostro
Αυτό πάλι από που προκύπτει;;;;;;;;;;;;
christripoli έγραψε: τωρα απο που προεκυψε η mostro να εχει γαστρα απο avon (ΑΤΟΦΙΑ χωρις αλλαγες,αυτο λεγεται εχει γαστρα ταδε......) αβυσος .............................................................
Μίλησε κανείς για ΑΤΟΦΙΑ χωρίς αλλάγές;;;;;;;;;

maserati4200 έγραψε:Βαγγέλη κατ' αρχήν καλορίζικο και σου εύχομαι να το χαίρεσαι όσο το δυνατόν πιο πολύ!!!!

Το βαρκάκι ως παλιός κάτοχος MOSTRO μπορώ να σου πω ότι έχει απ΄τις καλύτερες γάστρες πλευστικά (AVON) και σε αυτόν τον τομέα δε θα σε προδώσει ποτέ.
Θα προτιμούσα ένα δίχρονο άμεσου ψεκασμού, αλλά και το τετράχρονο μια χαρά είναι.
Στο πρόβλημά σου τώρα.
Προσωπική μου γνώμη να μην το κάνεις εσύ.
Αυτό που πρέπει να γίνει είνα ιτο το αναλάβει ένας μάστορας ο ο΄ποιος θα αφαιρέσει όλη τη μουράβια, ενδεχομένως και το jelcoat, θα το ελέγχει για όσμωση και θα το ξαναπεράσει με jelcoat.
Θα γίνει καινούργιο και θα έχεις το κεφάλι σου ύσυχο.
Γνώμη μου να μη λυπηθείς τα χρήματα (λογικά δεν είναι πολλά), είναι μια δουλειά που πρέπει να γίνει.

Φιλικά
ΠΑναγιώτης

οπως βλεπεις ΕΣΥ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΑΣΤΡΑ AVON

τελικα εχει (οταν λεμε εχει ,ειναι ιδια,ατοφια) ? η δεν εχει ,εχει πειραχτει κανιβαλιστει και πλεων δεν εχει καμια σχεση με τη γαστρα της avon !!!!!!!!!!!!!!


εγω αποχωρω απο τη συζητηση αυτη ,οχι τπτ αλλο αλλα το θεμα του παιδιου το καναμε να μην πω τι

φιλαρακο και παλι να το ευχαριστηθεις οσο δε παιρνει το σκαφακι σου
ευτυχια ειναι να εχεις χρονο να κανεις αυτα που σου αρεσουν

τελικα καλος ψαροτουφεκας ειναι αυτος που γυριζει σπιτι του (κλεμενο)

Άβαταρ μέλους
thalassa50
Δημοσιεύσεις: 13483
Εγγραφή: Κυρ 21 Δεκ 2008, 17:01
Ονοματεπώνυμο: jiannis petropoulos
Τοποθεσία: κερατσινι -αμφιαλη -πειραιας

Re: βοηθεια απο γνωστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από thalassa50 » Τετ 30 Νοέμ 2016, 15:42

ΛΟΥΚΑΣ έγραψε:Το ξερω οτι ειναι του 96. Αριστη κατασκευη και μπαλονια σκυλια. Για βαλε φωτο. Και ας εκτεθω.
Την γαστρα του ανον την πατησαν πολοι αλλα με πολλες αλλαγες. Μονο τα ολιμπικ του 90 την κρατησαν ατοφια εκαναν ομως το λαθος των τεραστιων μπαλονιων.
δηλαδή ?????
το δεν γινετε δεν υπαρχει ,το δεν θελω υπαρχει .

VAG81
Δημοσιεύσεις: 1948
Εγγραφή: Δευ 22 Ιούλ 2013, 10:58

Re: βοηθεια απο γνωστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από VAG81 » Τετ 30 Νοέμ 2016, 19:01

παλικαρια με βοηθησατε παρα πολυ με ολα αυτα που γραψατε και με τις αναλυσεις αλλα και με τα υλικα,μολις μπορεσω θα το ξεκινησω και θα αναιβασω φωτο το πριν και το μετα να σται καλα :hello: :hello:

Άβαταρ μέλους
KOSTAS STI
Δημοσιεύσεις: 12123
Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 13:53
Ονοματεπώνυμο: ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Τοποθεσία: ΣΚΥΔΡΑ Ν.ΠΕΛΛΑΣ

Re: βοηθεια απο γνωστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από KOSTAS STI » Τετ 30 Νοέμ 2016, 19:11

ακομα το βασανιζεις βρε !!! [-(
περτο και πανε για βουτια να ξελαμπικαρεις και να παρεις την σωστη αποφαση !!!!! :grin:
Θελω το αυτοκινητο μου γρηγορο,την γυναικα μου καυτη και την μπυρα μου παγωμενη !!!

ΛΟΥΚΑΣ
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: Σάβ 04 Απρ 2009, 22:06
Ονοματεπώνυμο: ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΛΟΥΚΑΣ

Re: βοηθεια απο γνωστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΛΟΥΚΑΣ » Τετ 30 Νοέμ 2016, 21:11

ΔΕΝ ειναι επι του θεματος αλλα μια και ανοιχτηκε εδω.....
δεν υπαρχει καμια προθεση για αντιπαραθεση ειδικα εδω....
αποψεις αλλαζουμε οποτε σητω συγνωμη ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ αν εθηξε καποιον η απντηση μου.....
ομως...
μιαλμε γι ατην γαστρα του avon sea rider και οχι γαι αλλες γαστρες. η avon εχει διαφωρα μοντελα και γαστρες αναλογα με τα μηκη της......
η ολιμπικ αντεγραψε αυτουσια την γαστρα χωρς αλαγες. μονο μεγαλητερα μπαλονια. και αυτο θα το εξηγισω παρακατω οσο μπορω.

ολοι οι υπολοιποι εκαναν αλλαγες προσαρμοζοντας τις αναγκες του καταναλοτικου κοινου με ντουλαπια ταμπουκια και περιτα βαρη. ..... αλλαζοντας ετσι και την εγεωμετρια του σκαφους αλλα και τα βαρη του.
το avon sea rider ειναι ενα σκαφακι μονο για επαγγελματικη και στρατιοτικη χρηση. αστυνομια, πυρσβεστικη, πολεμικο ναυτικο και δυριος ναυαγοσοστικο.....

πολυ βαθυ ν στην γαστρα του επιτρεπει την καταπλικτικη πλευση του ιδικα σε μεγαλα κυματα. στοχος οχι το ανοιγμα του καιρου....αλλα το περασμα απο επανω. εχω ταξιδεψει με τον νικητα στην καλαματα με ενα 6αρι βαρβατο νοτια με 18 κομβους πηγαιναμε καθηστοι και δεν χτυπηθηκαμε καθολου ξεκουραστα και η μηχανη στο ρελαντι. yamaha 55 90 κιλα δυο κυλινδους 750κιβικα. μηλαμε γαι το απολυτο γκαζι και μηχανημα το μπλοκ του εντουρο.
το σκαφακι εχει τρυπες μπορστα και μια μεγαλη πισω. η χρηση δεν εχει να κανει με το πλαναρισμα ουτε με την σταθερη πλευση. μια και το νερο με το που παει να σηκωθει βγαινει ολο απο την γαστρα. εχει να κανει με την στατικοτητα της βαρκας οτνα αυτη ειναι σε ακινησια. λογο του βαθυ ν τα μπαλονια δεν ακουμπανε καν στο νερο και λογο της σφηνας οταν μετακινηθουν τα ατομα δεξια ή αριστερα σε σταση τοτε η βαρκα περνει μεγαλη αναλογη κλιση. ετσι με το γεμισμα της με νερο η βαρκα σταθεορποιηται και ειναι εντελος ακινητη οσα ατομα και αν πανε δεξια ή αριστερα. μην ξεχναμε ειναι ναυαγοσωστηκο και χρειαζεται οι επιβενοντες να πανε απο την ιδια πλευρα για να μαζυψουν ενα που ειναι στην θαλασσα. ακομη και τοτε ομως τα μπαλονια δεν ακουμπανε...δες τε αυτην την φωτο με ενα σκαφος κοντα στα 5 μετρα.
avon-searider-from-port_fs.jpg
καμια σχεση με το μοστρο που στην ουσια σερνει τα μπαλονια του στο νερο. δειτε σε διαδικασι πλευσης
1_112.jpg
αυτα για καποιον που λεει λαθος οτι οι τρυπες χρησιμοποιουνται για την σταθεροτητα στην πλευση.


παμε στο δικο μου
HPIM1638 min.jpg
ηδη εχω ξεκινησ το τροψιμο προσεκτικα και εχει εμφανιστει το τσλ κοουτ το οποιο δεν αφαιρω αλλα απλα χανει την γυαλαδα του. ειδα οτι ειχε χτυπηματα τα οποι και επισκευασα. η χρησιμοποιηση εποξικων υλικων ηταν μονοδρομος μια και σε μερικα σημεια ηταν επισκευασμενο με εποξικα υλικα και οχι με πολυεστερικο στοκο. αλλα τα εποξικα χρωματα ηταν μονοδρομος για εμενα....
παντος γενικα ειναι οτι καλητερο εχω καβαλησει......ακομη και απο 18αχρονο μωρο που παει μετα απο το πρωτο σερβος για ανοιγμα που λεμε.......πλακα κανω....γερος ανθρωπος.....

μια γενικη κοντινη εικονα..... και επιφυλασομαι να βαλω και μερικες στην θαλασσα οτνα βρω χρονο....
παντος καμια σχεσε αυτη η γαστρα με το μοστρο....
HPIM1635.JPG
γενικα παντος εκεινη την εποχη....εκανε τρομερη αισθηση και ξεχωρισαν κατασκευαστηκα περα απο το ολιμπικ με την γαστρα του αβον το οσεανικ με το 4,7 καταπλικτηκη βαρκα.....και το πλευση σε 4,7 και αυτο.... στην ιδια φιλοσοφια ενδιαμεσα σε μοστρο και οσεανικ επαιξε η οριζον.... αλλα σε αυτην το 3,9 ητνα το καλητερο μοντελο της για εμενα.....μετα βγηκαν πολλα σκαφακια....με πραγματικα απιστευτες γαστρες.....
αλλα ημουν ειμαι και θα ειμαι ερωτευμενος.....με το καβαλημα μια 18αρας.....εεεεεε.....συγνωμη ενος avon sea rider 400. καποια στιγμη θα φερω απο εξω ενα 470.....ειναι το ονειρο μου....

κατι αλλο για το μοχερ το δοκιμασα και το αποτελεσμα ηταν χαλια......ισως εφτεγε η θερμοκρασια που ηταν καλοκαιρι....το κακο ομως ηταν οτι μετα απο λιγο αρχισε να διαλυεται...αφινοντας μικρα κοματια του πανω στο χρωμα....ισως δεν ειχα το καταληλο αλλα δεν νομιζω γιατι αυτο που συστησαν απο εκει που πηρα τα χρωματα.

ελπισω να βοηθησα..... κατι αλλο που σου ειπανε αν ειναι δυνατον να τουμπαρεις την βαρκα θα ηταν το ιδανικο.....αν οχι θα σου φυγει ο πατος........εγω το σηκωσα ψυλα και δουλευα ορθιος .....αλλα και παλι κουραστηκα.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.

Άβαταρ μέλους
kosmas
Δημοσιεύσεις: 671
Εγγραφή: Κυρ 17 Φεβ 2008, 10:29

Re: βοηθεια απο γνωστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kosmas » Τετ 30 Νοέμ 2016, 22:17

καλησπέρα φίλε, έχω το ίδιο ακριβώς σκαφάκι, 2001 μοντέλο.Το είχα πάρει τρίτο το 2011 χέρι και ξόδεψα αρκετά για να το φέρω στα ίσια του. Ένα από τα προβλήματα ήταν και η μουράβια στη γάστρα του, την οποία αφαίρεσε ειδικός και κατόπιν έβαψε τη γάστρα με κόστος αν θυμάμαι καλά περί τα τετρακόσια ευρώ και από τότε όλα καλά.Το σκαφάκι θυμάμαι το σήκωσε στον αέρα με γερανό για το σκοπό αυτό.

Το σκαφάκι φυσικά και δεν είναι avon και δεν υπάρχει λόγος να είναι τέτοιο, για ψαροτούφεκο με το τετράμετρο πάει κανείς με καλό καιρό. Είναι ότι πρέπει για δυο άτομα και η γάστρα του με τετράχρονη δεν καίει τίποτα

Άβαταρ μέλους
pemosx
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Δευ 24 Οκτ 2011, 11:08

Re: βοηθεια απο γνωστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pemosx » Πέμ 01 Δεκ 2016, 09:28

Αυτο λογικα δεν ηταν μοχερ, ηταν προβατο που σου εδωσαν. Εκει εχω δει να αφηνει κομμάτια και γινεται χαλια γιατι δεν αντεχει στον καταλυτη της ρητινης
Προσοχη ομως θελουν και οι συνθηκες εφαρμογης με τα εποξειδικα χρωματα (χαμηλη εως ανυπαρκτη υγρασια, οχι απευθειας εκθεση στον ηλιο κατα τη διαρκεια της εφαρμογης και ξηρανσης κτλ)

VAG81
Δημοσιεύσεις: 1948
Εγγραφή: Δευ 22 Ιούλ 2013, 10:58

Re: βοηθεια απο γνωστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από VAG81 » Πέμ 01 Δεκ 2016, 13:30

οσο εψαχνα για σκαφακι ειχα βρει ενα fost τρια εξηντα πραγματικο κουκλι γεματο ταμπουκια σε υπεραριστη κατασταση κα με πολυ βαθυα γαστρα
το ειχα ερωτευθει,μου εκανε εντυπωση οτι φοραγε 70 μοτερ και λεω καλα σε τοσο μικρο σκαφακι τοσο μεγαλο μοτερ,το συζητησα με καποιους φιλους γνωστες και μου ειπαν ο κατασκευαστης το προτεινει 70-90 το συγκεγκριμενο το ιδανεικο 80 λογο της βαθυας γαστρας και του βαρους του αλλα στο καιρο εχει συμπεριφορα πολυ μεγαλητερου σκαφους,αλλα θα εχει πολυ μεγαλητερη καταναλωση και πολυ πιο αργο( με τον ιδιοκτητη που μιλησα ειχε τελικη ταχυτητα 27 μιλια) με παραξενεψε παρα πολυ και με προτρεψανε να προτιμησω σκαφακι με ρηχη γαστρα και για πιο γρηγορο αλλα και για πιο οικονομικο,δεν ξερω αν αληθευει οι γνωστες ας μας πουν για να μας φυγει και η απορια
pemosx έγραψε:Αυτο λογικα δεν ηταν μοχερ, ηταν προβατο που σου εδωσαν. Εκει εχω δει να αφηνει κομμάτια και γινεται χαλια γιατι δεν αντεχει στον καταλυτη της ρητινης
Προσοχη ομως θελουν και οι συνθηκες εφαρμογης με τα εποξειδικα χρωματα (χαμηλη εως ανυπαρκτη υγρασια, οχι απευθειας εκθεση στον ηλιο κατα τη διαρκεια της εφαρμογης και ξηρανσης κτλ)
λογω τις δουλειας μου θα καταφερω να ξεκινησω τις εργασιες ιανουαριο και σε εξωτερικο χωρο και θα χει και κρυα και υγρασιες θα εχω προβλημα? να περιμενω να ζεστανει ο καιρος απο απριλη?

Άβαταρ μέλους
thalassa50
Δημοσιεύσεις: 13483
Εγγραφή: Κυρ 21 Δεκ 2008, 17:01
Ονοματεπώνυμο: jiannis petropoulos
Τοποθεσία: κερατσινι -αμφιαλη -πειραιας

Re: βοηθεια απο γνωστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από thalassa50 » Πέμ 01 Δεκ 2016, 13:35

VAG81 έγραψε:οσο εψαχνα για σκαφακι ειχα βρει ενα fost τρια εξηντα πραγματικο κουκλι γεματο ταμπουκια σε υπεραριστη κατασταση κα με πολυ βαθυα γαστρα
το ειχα ερωτευθει,μου εκανε εντυπωση οτι φοραγε 70 μοτερ και λεω καλα σε τοσο μικρο σκαφακι τοσο μεγαλο μοτερ,το συζητησα με καποιους φιλους γνωστες και μου ειπαν ο κατασκευαστης το προτεινει 70-90 το συγκεγκριμενο το ιδανεικο 80 λογο της βαθυας γαστρας και του βαρους του αλλα στο καιρο εχει συμπεριφορα πολυ μεγαλητερου σκαφους,αλλα θα εχει πολυ μεγαλητερη καταναλωση και πολυ πιο αργο( με τον ιδιοκτητη που μιλησα ειχε τελικη ταχυτητα 27 μιλια) με παραξενεψε παρα πολυ και με προτρεψανε να προτιμησω σκαφακι με ρηχη γαστρα και για πιο γρηγορο αλλα και για πιο οικονομικο,δεν ξερω αν αληθευει οι γνωστες ας μας πουν για να μας φυγει και η απορια
pemosx έγραψε:Αυτο λογικα δεν ηταν μοχερ, ηταν προβατο που σου εδωσαν. Εκει εχω δει να αφηνει κομμάτια και γινεται χαλια γιατι δεν αντεχει στον καταλυτη της ρητινης
Προσοχη ομως θελουν και οι συνθηκες εφαρμογης με τα εποξειδικα χρωματα (χαμηλη εως ανυπαρκτη υγρασια, οχι απευθειας εκθεση στον ηλιο κατα τη διαρκεια της εφαρμογης και ξηρανσης κτλ)
λογω τις δουλειας μου θα καταφερω να ξεκινησω τις εργασιες ιανουαριο και σε εξωτερικο χωρο και θα χει και κρυα και υγρασιες θα εχω προβλημα? να περιμενω να ζεστανει ο καιρος απο απριλη?
3 .60 με 70άρα που το ιδανικό ήταν 80 ίπποι ????βάση κατασκευαστού ???? και τελική 27 μίλια :scratch: :scratch: :scratch: :scratch:
ποιος ο κατασκευαστής ???η μηχανή diesel ήταν ????
το δεν γινετε δεν υπαρχει ,το δεν θελω υπαρχει .

NIKOS-Z
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Πέμ 16 Αύγ 2012, 12:33
Τοποθεσία: Αρτέμιδα-Αγρίνιο

Re: βοηθεια απο γνωστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από NIKOS-Z » Πέμ 01 Δεκ 2016, 23:49

Καλοριζικο να ειναι βαγγελη, :good: και καλες θαλλασες.
Τωρα για τη γαστρα θα σου προτεινα να παρεις τηλεφωνα να ψαχτεις σε ναυπηγεια να στο φτιαξουνε με jel coot.Θα ξεγνιασεις.Ειναι εποχες που καθονται ολοι
Αν ειναι να σου φυγουνε καμια 200 ευρω σε χρωματα καταλητες και αλλα συν το χρονο που θα φας χωρις να ξερεις το αποτελεσμα τοτε ψαξου .
Eχω ενα γνωστο Ναυπηγειο που παταει γαστρες απο τους περισοτερους κατασκευαστες σκαφων μιας και κλεισανε τα δικα τους μαγαζια λογο κοστους απο υπαλληλους.Εαν θες να σου δωσω τηλ να παρεις και απο εκει μια τιμη και αποφασισε.

Υ.Σ of topik. Εγω εχω ενα plefsi 4,40 με 60 yamaha feto διχρονη του 1999 με γαστρα που γραφει top line ειναι avon ρε παιδια.

Άβαταρ μέλους
kosmas
Δημοσιεύσεις: 671
Εγγραφή: Κυρ 17 Φεβ 2008, 10:29

Re: βοηθεια απο γνωστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kosmas » Παρ 02 Δεκ 2016, 02:01

Βασική παράμετρος για τη συμπεριφορά ενός σκάφους στον καιρό, πέρα από τη γάστρα, είναι το μέγεθός του και φυσικά η κατανομή των βαρών που έχει κάνει ο χρήστης.

Ούτε το fost που αναφέρεις, ούτε το δικό σου, ούτε το τετράμετρο avon , ούτε κανένα άλλο σκάφος σε αυτά τα μήκη δεν ταξιδεύει με χοντρό καιρό.Έχουν φυσικά κάποιες διαφορές στην πλεύση σε έναν σχετικά ήπιο κυματισμό τριών-τεσσάρων μποφώρ ανάλογα με τη σχεδίαση της γάστρας και του μήκους τους, αλλά κάπου εκεί είναι και το όριό τους.Για να πλεύσεις (και να φτάσεις σε λιμάνι :D ) π.χ σε κυματισμό έξι μποφώρ κόντρα, που ανέφερε ένας φίλος, για μένα θες φουσκωτό από έξι μέτρα και πάνω.

Ένα τέτοιο σκαφάκι γύρω από τα τέσσερα μέτρα-νομίζω πραγματικό μήκος έχει γύρω στα 4.10 μέτρα - είναι επαρκές για ψαροτούφεκο, για δυο άτομα-εξοπλισμό και με λίγο στρίμωγμα. Το 3 .60 για μένα είναι αν πας μόνος για βουτιά...

Άβαταρ μέλους
pemosx
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Δευ 24 Οκτ 2011, 11:08

Re: βοηθεια απο γνωστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pemosx » Παρ 02 Δεκ 2016, 10:43

VAG81 έγραψε:οσο εψαχνα για σκαφακι ειχα βρει ενα fost τρια εξηντα πραγματικο κουκλι γεματο ταμπουκια σε υπεραριστη κατασταση κα με πολυ βαθυα γαστρα
το ειχα ερωτευθει,μου εκανε εντυπωση οτι φοραγε 70 μοτερ και λεω καλα σε τοσο μικρο σκαφακι τοσο μεγαλο μοτερ,το συζητησα με καποιους φιλους γνωστες και μου ειπαν ο κατασκευαστης το προτεινει 70-90 το συγκεγκριμενο το ιδανεικο 80 λογο της βαθυας γαστρας και του βαρους του αλλα στο καιρο εχει συμπεριφορα πολυ μεγαλητερου σκαφους,αλλα θα εχει πολυ μεγαλητερη καταναλωση και πολυ πιο αργο( με τον ιδιοκτητη που μιλησα ειχε τελικη ταχυτητα 27 μιλια) με παραξενεψε παρα πολυ και με προτρεψανε να προτιμησω σκαφακι με ρηχη γαστρα και για πιο γρηγορο αλλα και για πιο οικονομικο,δεν ξερω αν αληθευει οι γνωστες ας μας πουν για να μας φυγει και η απορια
pemosx έγραψε:Αυτο λογικα δεν ηταν μοχερ, ηταν προβατο που σου εδωσαν. Εκει εχω δει να αφηνει κομμάτια και γινεται χαλια γιατι δεν αντεχει στον καταλυτη της ρητινης
Προσοχη ομως θελουν και οι συνθηκες εφαρμογης με τα εποξειδικα χρωματα (χαμηλη εως ανυπαρκτη υγρασια, οχι απευθειας εκθεση στον ηλιο κατα τη διαρκεια της εφαρμογης και ξηρανσης κτλ)
λογω τις δουλειας μου θα καταφερω να ξεκινησω τις εργασιες ιανουαριο και σε εξωτερικο χωρο και θα χει και κρυα και υγρασιες θα εχω προβλημα? να περιμενω να ζεστανει ο καιρος απο απριλη?
Εγώ θα περίμενα να ζεστάνει ο καιρός γιατί εφόσον θα κάνεις εργασίες στη γάστρα μπορεί να προκύψουν και χτυπήματα ή ραγίσματα που δεν φαίνονται. Αυτά εφόσον τα εντοπίσεις πρέπει να τα αφήσεις να στεγνώσουν για να περάσεις οτιδήποτε επίσης σε περίπτωση που εντοπίσεις κάτι τέτοιο θα χρησιμοποιήσεις οπωσδήποτε εποξειδικά που δουλεύουν και σε αντιόσμωση.
Για να το κάνεις Ιανουάριο σε εξωτερικό χώρο θα πρέπει να πετύχεις πολλές μέρες χωρίς υγρασία και βροχές πράγμα δύσκολο. Εγώ δε θα το ρίσκαρα να το κάνω πριν το καλοκαίρι.

VAG81
Δημοσιεύσεις: 1948
Εγγραφή: Δευ 22 Ιούλ 2013, 10:58

Re: βοηθεια απο γνωστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από VAG81 » Παρ 16 Δεκ 2016, 18:18

NIKOS-Z έγραψε:Καλοριζικο να ειναι βαγγελη, :good: και καλες θαλλασες.
Τωρα για τη γαστρα θα σου προτεινα να παρεις τηλεφωνα να ψαχτεις σε ναυπηγεια να στο φτιαξουνε με jel coot.Θα ξεγνιασεις.Ειναι εποχες που καθονται ολοι
Αν ειναι να σου φυγουνε καμια 200 ευρω σε χρωματα καταλητες και αλλα συν το χρονο που θα φας χωρις να ξερεις το αποτελεσμα τοτε ψαξου .
Eχω ενα γνωστο Ναυπηγειο που παταει γαστρες απο τους περισοτερους κατασκευαστες σκαφων μιας και κλεισανε τα δικα τους μαγαζια λογο κοστους απο υπαλληλους.Εαν θες να σου δωσω τηλ να παρεις και απο εκει μια τιμη και αποφασισε.

Υ.Σ of topik. Εγω εχω ενα plefsi 4,40 με 60 yamaha feto διχρονη του 1999 με γαστρα που γραφει top line ειναι avon ρε παιδια.
kosmas έγραψε:Βασική παράμετρος για τη συμπεριφορά ενός σκάφους στον καιρό, πέρα από τη γάστρα, είναι το μέγεθός του και φυσικά η κατανομή των βαρών που έχει κάνει ο χρήστης.

Ούτε το fost που αναφέρεις, ούτε το δικό σου, ούτε το τετράμετρο avon , ούτε κανένα άλλο σκάφος σε αυτά τα μήκη δεν ταξιδεύει με χοντρό καιρό.Έχουν φυσικά κάποιες διαφορές στην πλεύση σε έναν σχετικά ήπιο κυματισμό τριών-τεσσάρων μποφώρ ανάλογα με τη σχεδίαση της γάστρας και του μήκους τους, αλλά κάπου εκεί είναι και το όριό τους.Για να πλεύσεις (και να φτάσεις σε λιμάνι :D ) π.χ σε κυματισμό έξι μποφώρ κόντρα, που ανέφερε ένας φίλος, για μένα θες φουσκωτό από έξι μέτρα και πάνω.

Ένα τέτοιο σκαφάκι γύρω από τα τέσσερα μέτρα-νομίζω πραγματικό μήκος έχει γύρω στα 4.10 μέτρα - είναι επαρκές για ψαροτούφεκο, για δυο άτομα-εξοπλισμό και με λίγο στρίμωγμα. Το 3 .60 για μένα είναι αν πας μόνος για βουτιά...
pemosx έγραψε:
VAG81 έγραψε:οσο εψαχνα για σκαφακι ειχα βρει ενα fost τρια εξηντα πραγματικο κουκλι γεματο ταμπουκια σε υπεραριστη κατασταση κα με πολυ βαθυα γαστρα
το ειχα ερωτευθει,μου εκανε εντυπωση οτι φοραγε 70 μοτερ και λεω καλα σε τοσο μικρο σκαφακι τοσο μεγαλο μοτερ,το συζητησα με καποιους φιλους γνωστες και μου ειπαν ο κατασκευαστης το προτεινει 70-90 το συγκεγκριμενο το ιδανεικο 80 λογο της βαθυας γαστρας και του βαρους του αλλα στο καιρο εχει συμπεριφορα πολυ μεγαλητερου σκαφους,αλλα θα εχει πολυ μεγαλητερη καταναλωση και πολυ πιο αργο( με τον ιδιοκτητη που μιλησα ειχε τελικη ταχυτητα 27 μιλια) με παραξενεψε παρα πολυ και με προτρεψανε να προτιμησω σκαφακι με ρηχη γαστρα και για πιο γρηγορο αλλα και για πιο οικονομικο,δεν ξερω αν αληθευει οι γνωστες ας μας πουν για να μας φυγει και η απορια
pemosx έγραψε:Αυτο λογικα δεν ηταν μοχερ, ηταν προβατο που σου εδωσαν. Εκει εχω δει να αφηνει κομμάτια και γινεται χαλια γιατι δεν αντεχει στον καταλυτη της ρητινης
Προσοχη ομως θελουν και οι συνθηκες εφαρμογης με τα εποξειδικα χρωματα (χαμηλη εως ανυπαρκτη υγρασια, οχι απευθειας εκθεση στον ηλιο κατα τη διαρκεια της εφαρμογης και ξηρανσης κτλ)
λογω τις δουλειας μου θα καταφερω να ξεκινησω τις εργασιες ιανουαριο και σε εξωτερικο χωρο και θα χει και κρυα και υγρασιες θα εχω προβλημα? να περιμενω να ζεστανει ο καιρος απο απριλη?
Εγώ θα περίμενα να ζεστάνει ο καιρός γιατί εφόσον θα κάνεις εργασίες στη γάστρα μπορεί να προκύψουν και χτυπήματα ή ραγίσματα που δεν φαίνονται. Αυτά εφόσον τα εντοπίσεις πρέπει να τα αφήσεις να στεγνώσουν για να περάσεις οτιδήποτε επίσης σε περίπτωση που εντοπίσεις κάτι τέτοιο θα χρησιμοποιήσεις οπωσδήποτε εποξειδικά που δουλεύουν και σε αντιόσμωση.
Για να το κάνεις Ιανουάριο σε εξωτερικό χώρο θα πρέπει να πετύχεις πολλές μέρες χωρίς υγρασία και βροχές πράγμα δύσκολο. Εγώ δε θα το ρίσκαρα να το κάνω πριν το καλοκαίρι.
σας ευχαριστω παρα πολυ παλικαρια με βοηθησατε πολυ με το που ζεστανει λιγο καιρος θα γινει το χειρουργειο
ελπιζω να καταφερω ενα ομορφο αποτελεσμα
:hello: :hello:

Άβαταρ μέλους
INTZ
Δημοσιεύσεις: 1313
Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 20:33
Ονοματεπώνυμο: Κωστας Ιντζογλου
Τοποθεσία: ΥΜΗΤΤΟΣ

Re: βοηθεια απο γνωστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από INTZ » Παρ 16 Δεκ 2016, 22:51

Καλοτάξιδο το σκάφος,
μή βάλεις μοράβια,φτιάξε το gelcoat δες εδώ έχει οδηγίες
http://www.aandreou.gr/odigies-bafis-gel-coat

Το σκάφος στις φώτο είναι μοντέλο του 90. :grin:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οι καλοί άνθρωποι δεν χρειάζονται νόμους που να τους λένε να φέρονται υπεύθυνα, ενώ οι κακοί πάντα θα βρίσκουν τρόπους γύρω από τους νόμους.
Πλάτωνας

Επιστροφή στο “Σκάφος καί μηχανή”