Γνώμες για orizon 4,70
Re: Γνώμες για orizon 4,70
Παιδια γεια σας.
Ειμαι καινουριος στην παρεα και εχω στην κατοχη μου ενα φουσκωτο ΟRIZON4.70 με suzuki df70 του 2008.Σκεφτομαι να κοψω το πατωμα πισω απο το μπροστινο ταμπουκι οπως προαναφερε ο φιλος παραπανω και να τοποθετισω τα δυο τριανταλιτρα ντεποζιτα που εχω εκει.Τωρα τα εχω μεσα στο μπροστινο ταμπουκι (οπως μπορω) και εχει φτιαξει κατα πολυ η πλευση, αλλα μου τρωει ολο τον αποθηκευτικο χωρο.Απο την αλλη σκεφτομαι να το δωσω και να παρω σε αυτη την κατηγορια(μεχρι 5 μετρα) κατι λιγο πιο μεγαλο.Εχω δει τα GALAXY ALCYON 500.Τα γνωριζει καποιος απο την παρεα? Εχουν καλη ποιοτητα κατασκευης και πλευσης? Ευχαριστω.
Ειμαι καινουριος στην παρεα και εχω στην κατοχη μου ενα φουσκωτο ΟRIZON4.70 με suzuki df70 του 2008.Σκεφτομαι να κοψω το πατωμα πισω απο το μπροστινο ταμπουκι οπως προαναφερε ο φιλος παραπανω και να τοποθετισω τα δυο τριανταλιτρα ντεποζιτα που εχω εκει.Τωρα τα εχω μεσα στο μπροστινο ταμπουκι (οπως μπορω) και εχει φτιαξει κατα πολυ η πλευση, αλλα μου τρωει ολο τον αποθηκευτικο χωρο.Απο την αλλη σκεφτομαι να το δωσω και να παρω σε αυτη την κατηγορια(μεχρι 5 μετρα) κατι λιγο πιο μεγαλο.Εχω δει τα GALAXY ALCYON 500.Τα γνωριζει καποιος απο την παρεα? Εχουν καλη ποιοτητα κατασκευης και πλευσης? Ευχαριστω.
-
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Πέμ 25 Αύγ 2016, 21:25
- Ονοματεπώνυμο: Σπύρος Κέλερης
- Τοποθεσία: Αν. Αττική
Re: Γνώμες για orizon 4,70
Να πω και εγώ την εμπειρία μου.
Καταρχήν δεν έχω σκάφος, αλλά είχε 3 διαφορετικά Orizon, κολλητός μου φίλος και παλιό ζευγάρι (έχουμε σταματήσει το ψάρεμα μαζί).
Αν θυμάμαι καλά, ξεκίνησε με ένα 3 .50 ή 3,80 με 30 άρα Yamaha δίχρονη, μετά 4.30 , με 50 άρα Pro Yamaha δίχρονη και τώρα έχει ένα 4.60 νομίζω με 60 άρα Suzuki , πάλι δίχρονη.
Ήταν και είναι λίγο υπερβολικός με την ασφάλεια, οπότε πέραν των νόμιμων είχε έξτρα άγκυρες και αρκετή βενζίνη, καθώς ως γνωστόν δεν υπάρχουν βενζινάδικα στην θάλασσα
.
Με όλα τα σκάφη ταξιδεύαμε με ότι καιρό και να είχε με τέρμα γκάζι. Η πλεύση τους, ήταν και είναι πολύ καλή. Συνήθως πηγαίναμε δύο και καμμιά φορά τρία άτομα.
Τα Orizon και κάποια άλλα σκάφη, έχουν βαθύ V μπροστά. Αυτό βοηθάει στον καιρό, αλλά θέλεις ιπποδύναμη άρα και περισσότερη κατανάλωση.
Όλα τα μικρά σκάφη, ας πω μέχρι τα 5 μέτρα, επειδή δεν έχουν ακριβώς πολύ δύναμη, θέλουν προσοχή με την κατανομή βαρών αλλά και με το σύνολο των βαρών. Δεν είναι πρόβλημα μόνο των Orizon , αλλά όλων των 'μικρών' σκαφών.
Θα αναφέρω το εξής εδώ για το σύνολο των βαρών. Όταν είχε το μικρό, σε μπουνάτσα πηγαίναμε 31 έως 33 μίλια. Λίγο πριν το δώσει, το έγδυσε (κράτησε μόνο τα απαραίτητα) και το έριξε στην θάλασσα. Το κοντέρ τερμάτισε σε ελάχιστο χρόνο και μετρώντας το με ένα άλλο, πήγαινε περίπου 45 μίλια.
Αν έχει περίσσια ιπποδύναμης (όπως είναι τα μεγαλύτερα με πάνω από 100 άλογα και πιθανόν διπλές μηχανές), δεν σε νοιάζει ιδιαίτερα το βάρος.
Καταρχήν δεν έχω σκάφος, αλλά είχε 3 διαφορετικά Orizon, κολλητός μου φίλος και παλιό ζευγάρι (έχουμε σταματήσει το ψάρεμα μαζί).
Αν θυμάμαι καλά, ξεκίνησε με ένα 3 .50 ή 3,80 με 30 άρα Yamaha δίχρονη, μετά 4.30 , με 50 άρα Pro Yamaha δίχρονη και τώρα έχει ένα 4.60 νομίζω με 60 άρα Suzuki , πάλι δίχρονη.
Ήταν και είναι λίγο υπερβολικός με την ασφάλεια, οπότε πέραν των νόμιμων είχε έξτρα άγκυρες και αρκετή βενζίνη, καθώς ως γνωστόν δεν υπάρχουν βενζινάδικα στην θάλασσα

Με όλα τα σκάφη ταξιδεύαμε με ότι καιρό και να είχε με τέρμα γκάζι. Η πλεύση τους, ήταν και είναι πολύ καλή. Συνήθως πηγαίναμε δύο και καμμιά φορά τρία άτομα.
Τα Orizon και κάποια άλλα σκάφη, έχουν βαθύ V μπροστά. Αυτό βοηθάει στον καιρό, αλλά θέλεις ιπποδύναμη άρα και περισσότερη κατανάλωση.
Όλα τα μικρά σκάφη, ας πω μέχρι τα 5 μέτρα, επειδή δεν έχουν ακριβώς πολύ δύναμη, θέλουν προσοχή με την κατανομή βαρών αλλά και με το σύνολο των βαρών. Δεν είναι πρόβλημα μόνο των Orizon , αλλά όλων των 'μικρών' σκαφών.
Θα αναφέρω το εξής εδώ για το σύνολο των βαρών. Όταν είχε το μικρό, σε μπουνάτσα πηγαίναμε 31 έως 33 μίλια. Λίγο πριν το δώσει, το έγδυσε (κράτησε μόνο τα απαραίτητα) και το έριξε στην θάλασσα. Το κοντέρ τερμάτισε σε ελάχιστο χρόνο και μετρώντας το με ένα άλλο, πήγαινε περίπου 45 μίλια.
Αν έχει περίσσια ιπποδύναμης (όπως είναι τα μεγαλύτερα με πάνω από 100 άλογα και πιθανόν διπλές μηχανές), δεν σε νοιάζει ιδιαίτερα το βάρος.
-
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ 13 Φεβ 2010, 16:57
Re: Γνώμες για orizon 4,70
Ο φιλος σου ηταν παντα του μεσου ορου των κατασκευαστων για τις μηχανες και εκανε παρα πολυ καλα που ακουγε και δεν τα ρημαζε με πολυ μεγαλυτερες μηχανες.spyrosk έγραψε:Να πω και εγώ την εμπειρία μου.
Καταρχήν δεν έχω σκάφος, αλλά είχε 3 διαφορετικά Orizon, κολλητός μου φίλος και παλιό ζευγάρι (έχουμε σταματήσει το ψάρεμα μαζί).
Αν θυμάμαι καλά, ξεκίνησε με ένα 3 .50 ή 3,80 με 30 άρα Yamaha δίχρονη, μετά 4.30 , με 50 άρα Pro Yamaha δίχρονη και τώρα έχει ένα 4.60 νομίζω με 60 άρα Suzuki , πάλι δίχρονη.
Ήταν και είναι λίγο υπερβολικός με την ασφάλεια, οπότε πέραν των νόμιμων είχε έξτρα άγκυρες και αρκετή βενζίνη, καθώς ως γνωστόν δεν υπάρχουν βενζινάδικα στην θάλασσα.
Με όλα τα σκάφη ταξιδεύαμε με ότι καιρό και να είχε με τέρμα γκάζι. Η πλεύση τους, ήταν και είναι πολύ καλή. Συνήθως πηγαίναμε δύο και καμμιά φορά τρία άτομα.
Τα Orizon και κάποια άλλα σκάφη, έχουν βαθύ V μπροστά. Αυτό βοηθάει στον καιρό, αλλά θέλεις ιπποδύναμη άρα και περισσότερη κατανάλωση.
Όλα τα μικρά σκάφη, ας πω μέχρι τα 5 μέτρα, επειδή δεν έχουν ακριβώς πολύ δύναμη, θέλουν προσοχή με την κατανομή βαρών αλλά και με το σύνολο των βαρών. Δεν είναι πρόβλημα μόνο των Orizon , αλλά όλων των 'μικρών' σκαφών.
Θα αναφέρω το εξής εδώ για το σύνολο των βαρών. Όταν είχε το μικρό, σε μπουνάτσα πηγαίναμε 31 έως 33 μίλια. Λίγο πριν το δώσει, το έγδυσε (κράτησε μόνο τα απαραίτητα) και το έριξε στην θάλασσα. Το κοντέρ τερμάτισε σε ελάχιστο χρόνο και μετρώντας το με ένα άλλο, πήγαινε περίπου 45 μίλια.
Αν έχει περίσσια ιπποδύναμης (όπως είναι τα μεγαλύτερα με πάνω από 100 άλογα και πιθανόν διπλές μηχανές), δεν σε νοιάζει ιδιαίτερα το βάρος.
Re: Γνώμες για orizon 4,70
Παιδια για το Evripus 4.80 τι γνωμη εχετε?
- thalassa50
- Δημοσιεύσεις: 14675
- Εγγραφή: Κυρ 21 Δεκ 2008, 17:01
- Ονοματεπώνυμο: jiannis petropoulos
- Τοποθεσία: κερατσινι -αμφιαλη -πειραιας
Re: Γνώμες για orizon 4,70
Από ότι έχω διαβάσει ???της καλύτερες
Αυτό βέβαια δεν είναι μία αντικειμενική γνώμη αλλά απλά μία καλή γνώμη (κάτι είναι και αυτό
)
Υγ.αλλα για να δώσω ένα αρκετα καλό 4.70 να πάρω ένα 4.80 ?????όχι δεν θα το έκανα με τίποτα και ποτέ
Αυτό βέβαια δεν είναι μία αντικειμενική γνώμη αλλά απλά μία καλή γνώμη (κάτι είναι και αυτό

Υγ.αλλα για να δώσω ένα αρκετα καλό 4.70 να πάρω ένα 4.80 ?????όχι δεν θα το έκανα με τίποτα και ποτέ
το δεν γινετε δεν υπαρχει ,το δεν θελω υπαρχει .
Re: Γνώμες για orizon 4,70
Εχω διαβασει οτι το evripus 4.80 εχει την γαστρα του 5.40 κομμενη με αποτελεσμα να μην ειναι τοσο <<επιτυχημενο>> [μεγαλες ιποδυναμεις, καταναλωσεις κ.λ] σε σχεση με το 4.50. Τωρα οσο για την συγκριση -αντικατασταση orizon 4.70 με evripus 4.80 , θεωρω οτι μιλαμε για δυο τελειως διαφορετικες βαρκες, χωρις να υποτιμαω καμια [αλλωστε orizon εχω] η καθε μια με τα δικα της πλεονεκτηματα- μειομενεκτηματα.
- thanos5180
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:17
- Τοποθεσία: Κως-Αθήνα
Re: Γνώμες για orizon 4,70
Πολύ σωστά. Έχουν περάσει απο τα χέρια μου και το evripus 4.50 και το 4.80 και τα δύο με πολυεστερικη πλωρη. Βαριά για τα μέτρα τους με πολύ καλή πλευση. Το 4.50 με suzuk df70 έκαιγα από 0.75λτ/ν.μ αλλά στον καιρό ήθελα δύναμη που δεν μου την έδινε ποτέ και με το 4.80 στην καλυτερη 0.9. με df 140takisf έγραψε:Εχω διαβασει οτι το evripus 4.80 εχει την γαστρα του 5.40 κομμενη με αποτελεσμα να μην ειναι τοσο <<επιτυχημενο>> [μεγαλες ιποδυναμεις, καταναλωσεις κ.λ] σε σχεση με το 4.50. Τωρα οσο για την συγκριση -αντικατασταση orizon 4.70 με evripus 4.80 , θεωρω οτι μιλαμε για δυο τελειως διαφορετικες βαρκες, χωρις να υποτιμαω καμια [αλλωστε orizon εχω] η καθε μια με τα δικα της πλεονεκτηματα- μειομενεκτηματα.
Πράγματι το οριζον 470 θα μπορούσε να συγκριθεί με το 450. Το 480 είναι μια κλαση παραπάνω,μιλάμε για βάρκα ανω των 5 μέτρων, ενα μικρομέγαλο σκάφος με βαριά πλευση που δε θα δεις ποτέ υψηλές ταχύτητες αφου δεν είναι αφρόγαστρα. Το τελευταίο θα μπορούσε να έίναι λόγος για αναβάθμιση όπως και αυτός της θέσης κυβερνήτη που έχει το 4.80
-
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ 13 Φεβ 2010, 16:57
Re: Γνώμες για orizon 4,70
για μονοημερα δεν χρειαζεται πενταμετρα φουσκωτα εχει καλο καιρο;παςλιγακι μακρυα π.χ.15-20 μιλια δεν εχει καλο καιρο; απλα δεν πας μακρυα.αν ομως θελησει καποιος να παει πανω απο τριαντα μιλια τοτε μια βαθεια γαστρα ειναι προτιμοτερη κι ας καψει κατι παραπανωthanos5180 έγραψε:Πολύ σωστά. Έχουν περάσει απο τα χέρια μου και το evripus 4.50 και το 4.80 και τα δύο με πολυεστερικη πλωρη. Βαριά για τα μέτρα τους με πολύ καλή πλευση. Το 4.50 με suzuk df70 έκαιγα από 0.75λτ/ν.μ αλλά στον καιρό ήθελα δύναμη που δεν μου την έδινε ποτέ και με το 4.80 στην καλυτερη 0.9. με df 140takisf έγραψε:Εχω διαβασει οτι το evripus 4.80 εχει την γαστρα του 5.40 κομμενη με αποτελεσμα να μην ειναι τοσο <<επιτυχημενο>> [μεγαλες ιποδυναμεις, καταναλωσεις κ.λ] σε σχεση με το 4.50. Τωρα οσο για την συγκριση -αντικατασταση orizon 4.70 με evripus 4.80 , θεωρω οτι μιλαμε για δυο τελειως διαφορετικες βαρκες, χωρις να υποτιμαω καμια [αλλωστε orizon εχω] η καθε μια με τα δικα της πλεονεκτηματα- μειομενεκτηματα.
Πράγματι το οριζον 470 θα μπορούσε να συγκριθεί με το 450. Το 480 είναι μια κλαση παραπάνω,μιλάμε για βάρκα ανω των 5 μέτρων, ενα μικρομέγαλο σκάφος με βαριά πλευση που δε θα δεις ποτέ υψηλές ταχύτητες αφου δεν είναι αφρόγαστρα. Το τελευταίο θα μπορούσε να έίναι λόγος για αναβάθμιση όπως και αυτός της θέσης κυβερνήτη που έχει το 4.80
Re: Γνώμες για orizon 4,70
Παιδες αν τελικα κρατησω το orizon 4.70 και αποφασισω να κοψω το ντεκ για να βαλω τα καυσιμα υπαρχει φοβος για ζημια στην βαρκα?
-
- Δημοσιεύσεις: 551
- Εγγραφή: Παρ 29 Ιαν 2010, 17:38
- Τοποθεσία: Αγια Παρασκευη
Re: Γνώμες για orizon 4,70
Δε νομίζω να υπάρχει κανένα πρόβλημα αρκεί η όλη εργασία να γίνει απο μάστορα που γνωρίζει και όχι μόνος σου ακόμα και αν "πιάνουν" τα χέρια σου. Σαν κάτοχος πρόσφατα του ίδιου σκάφους η τοποθέτηση κατασκευής ντεπόζιτου στο πάτωμα ακριβώς πίσω απο το κάθισμα της πλώρης μέσα στη γάστρα είναι η καλύτερη λύση και απο πλευράς βελτίωσης πλέυσης. Κράτησε μας ενήμερους σε περίπτωση μιας τέτοιας κατασκευής καθώς μ΄ενδιαφέρει...
Re: Γνώμες για orizon 4,70
Το σκεφτομαι καιρο τωρα και λεω να το κανω με πορτακι 50x40cm περιπου
-
- Δημοσιεύσεις: 551
- Εγγραφή: Παρ 29 Ιαν 2010, 17:38
- Τοποθεσία: Αγια Παρασκευη
Re: Γνώμες για orizon 4,70
Προχώρα...takisf έγραψε:Το σκεφτομαι καιρο τωρα και λεω να το κανω με πορτακι 50x40cm περιπου

Re: Γνώμες για orizon 4,70
Παιδια η επεμβαση ολοκληρωθηκε. Δεν μπωρω να ανεβασω φωτογραφιες. Αν ενδιαφερεται καποιος πολυ ευχαριστως να του στειλω.
- Aytokrator
- Δημοσιεύσεις: 2457
- Εγγραφή: Δευ 04 Δεκ 2006, 13:21
- Ονοματεπώνυμο: kostas t
-
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Κυρ 10 Νοέμ 2024, 19:33
- Ονοματεπώνυμο: sotoris menikos
Re: Γνώμες για orizon 4,70
kalispera pedia exw orizon 4.70 tou 1997 me force 75ara dixroni skeytome na alakso mixani gt me exei katapgi stin venzini se tetraxroni exei kapios to ido na mou pei kapia pragmata?