pathos sniper 85

Ψαροτούφεκο, πέδιλα, στολή, σημαδούρα, λάστιχα, βέργες και πατέντες.
fmtrikala
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 13:20
Ονοματεπώνυμο: ΚΑΡΑΙΣΚΟΣ ΝΙΚΟΣ

pathos sniper 85

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από fmtrikala » Κυρ 31 Ιούλ 2022, 22:14

καλησπερα.επεσε στα χερια μου ενα pathos sniper 85 εκατοστων και θελω να του αλλαξω λαστιχα.η βεργα που φοραει ειναι 1.20/6,50 και το θελω για πολυ ρυχα καρτερια εως 5 μετρα το πολυ.σκεφτομαι να το κανω μονολαστιχο και οχι δυλαστιχο που ειναι απο την μανα του.τι προτυνεται?

Άβαταρ μέλους
stelarasA'MAK
Δημοσιεύσεις: 5643
Εγγραφή: Τρί 07 Σεπ 2010, 10:14

Re: pathos sniper 85

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stelarasA'MAK » Δευ 01 Αύγ 2022, 09:41

Άσε τη βέργα όπως είναι και βάλε ένα 19αρι λάστιχο.
Αν δε χωράει 17,5 αρι,όσο πιο νευρικό γίνεται.
ΕΊΜΑΙ ΥΠΕΎΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΆΦΩ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΟΥΝ ΚΆΠΟΙΟΙ......

Left1991
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 08 Σεπ 2020, 11:21

Re: pathos sniper 85

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Left1991 » Δευ 01 Αύγ 2022, 17:54

Από πρόσφατη προσωπική εμπειρία θα σου πω πως εγώ έβαλα μια 6,5 120 και δύο 14,5 μωβ σιγκαλ κομμένα με συντελεστή 3,3 και βρήκα τη χαρά μου για τα ρηχά !!! Σου το συνιστώ ανεπιφύλακτα !!!
Αντικειμενικά δε νομίζω να υπάρχει καλύτερη επιλογή για συμβατικό όπλο σε αυτό το μέγεθος ....

pitkap_1981
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2022, 18:57
Ονοματεπώνυμο: Pit kap

Re: pathos sniper 85

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pitkap_1981 » Παρ 29 Μάιος 2026, 07:57

Γνωρίζει κάποιος αν είναι καλή επιλογή μόνο για επιφανειακό ψαροντούφεκο;.

tas
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2012, 13:50
Ονοματεπώνυμο: Αναστάσιος Τριανταφύλλου

Re: pathos sniper 85

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από tas » Παρ 29 Μάιος 2026, 14:31

Επειδή είναι διλάστιχο δεν κάνει για επιφανειακές βολές. Αν πάλι οπλίζεις το ένα λάστιχο θα είναι σχετικά αδύνατη η βολή. Το καλύτερο έιναι να πάρεις ένα μονολάστιχο ή αν πάρεις το συγκεκριμένο να ζητήσεις να στο τροποποιήσουν με 1 18άρι λάστιχο.

Άβαταρ μέλους
carbon1
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιούλ 2025, 14:26
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: pathos sniper 85

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από carbon1 » Τρί 02 Ιουν 2026, 00:15

pitkap_1981 έγραψε:
Παρ 29 Μάιος 2026, 07:57
Γνωρίζει κάποιος αν είναι καλή επιλογή μόνο για επιφανειακό ψαροντούφεκο;.
Αναλόγως το ψάρεμα που κάνεις. Προς Καραϊβική μεριά μπορεί να δεις και διπλά ρόλλερ ή τετραλάστιχα πολύσπαστα σε επιφανειακό για μεγάλα ψάρια. Αν κάνεις μακρινές βολές και δε σε πειράζει να αργείς λίγο παραπάνω να οπλίσεις μπορείς να έχεις από διλάστιχο μέχρι πολύσπαστο. Επειδή στην επιφάνεια ο κυματισμός επηρεάζει αρνητικά την ευστοχία, ένα πιο βαρύ όπλο σαν αυτό μπορεί να δώσει πλεονέκτημα. Απ' την άλλη θα στρίβει πιο αργά.

pitkap_1981
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2022, 18:57
Ονοματεπώνυμο: Pit kap

Re: pathos sniper 85

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pitkap_1981 » Τρί 02 Ιουν 2026, 18:51

Κάνω μόνο επιφανειακό και και επειδή έχω ένα saragos 85 έλεγα να δω αν αξίζει να πάρω κάτι άλλο
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!!.

Επιστροφή στο “Εξοπλισμός και φτιάξτο μόνος σου”