Κόλληση σε βέργα,..

Ψαροτούφεκο, πέδιλα, στολή, σημαδούρα, λάστιχα, βέργες και πατέντες.
MANOS
Δημοσιεύσεις: 1043
Εγγραφή: Κυρ 11 Φεβ 2007, 17:45
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Κόλληση σε βέργα,..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από MANOS » Τετ 05 Νοέμ 2008, 18:54

Είχα μια βέργα 7mm ταιτής για αεροβόλο και έλεγα να ασχοληθώ έτσι από πειραματισμό να την κάνω για λαστιχοβόλο και να της φτιάξω καρχαριάκια .Για αρχή της έκοψα το τελείωμα και την έφαγα και δίδυμο τροχό και την έκανα να κουμπώνει η ουρά σε λαστιχοβόλο μια χαρά,τώρα το προβλημά μου είναι πως να της φτιάξω καρχαριάκια.Ένας φίλος μου είπε να πάω να της κάνουν 2 τσιμπιές με argon κόλληση και ύστερα να την φάω σιγά σιγά ώστε να γίνουν καρχαριάκια,έχετε να μου προτείνεται κάτι για το πως μπορώ να κάνω τα καρχαριάκια? :)

Άβαταρ μέλους
Πανος
Δημοσιεύσεις: 2327
Εγγραφή: Σάβ 14 Απρ 2007, 23:12
Τοποθεσία: Κορωπί-Πάρος

Re: ΦΤΙΑΞΙΜΟ ΚΑΡΧΑΡΙΑΚΙΑ ΣΕ ΒΕΡΓΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πανος » Τετ 05 Νοέμ 2008, 19:07

Με αργκον θα κολλήσεις δυο ή 3 μεταλλακια και μετα θα τα διαμορφωσεις.
"In the depths of winter, I finally learned that there was within me an invincible summer."

Άβαταρ μέλους
layrakas
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 18:11
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: ΦΤΙΑΞΙΜΟ ΚΑΡΧΑΡΙΑΚΙΑ ΣΕ ΒΕΡΓΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από layrakas » Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:05

ΤΟ ΑRGON ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΔΥΟ ΜΕΤΑΛΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΙΜΑ ΚΑΙ ΔΙΔΥΜΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΦΙΛΙΚΑ ΛΑΥΡΑΚΑΣ?
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ :good: :thumbsup:
ΩΡΑ ΓΙΑ ΨΑΡΟΝΤΟΥΦΕΚΟ...

GEZAS
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: Κυρ 23 Νοέμ 2008, 20:21

Re: ΦΤΙΑΞΙΜΟ ΚΑΡΧΑΡΙΑΚΙΑ ΣΕ ΒΕΡΓΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από GEZAS » Σάβ 29 Νοέμ 2008, 17:41

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ARGON RE ΠΑΙΔΙΑ?

Άβαταρ μέλους
layrakas
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 18:11
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: ΦΤΙΑΞΙΜΟ ΚΑΡΧΑΡΙΑΚΙΑ ΣΕ ΒΕΡΓΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από layrakas » Σάβ 29 Νοέμ 2008, 17:49

ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΛΛΩΝ :thumbsup: :thumbsup:
ΩΡΑ ΓΙΑ ΨΑΡΟΝΤΟΥΦΕΚΟ...

nmousios
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2008, 17:38
Ονοματεπώνυμο: mousios nikos
Τοποθεσία: Περιστερι

Extra καρχαριακι...γινεται??

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nmousios » Παρ 23 Ιούλ 2010, 19:30

Καλησπερα σε ολους! :wave: :wave:
Εχω μια βεργα DEMKA ALS DIRECT 7αρα 160cm.Γινεται με καποιο τροπο να "κολλησω" αλλο ενα καρχαριακι πισω πισω για να οπλιζω αλλο ενα λαστιχο?Το λαστιχο θα ειναι 16αρι με συντελεστη 3-3.1

naraya
Δημοσιεύσεις: 381
Εγγραφή: Παρ 04 Δεκ 2009, 19:03
Ονοματεπώνυμο: Καζαντζίδης Αλέξανδρος
Τοποθεσία: 8es/niki

Re: Extra καρχαριακι...γινεται??

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από naraya » Παρ 23 Ιούλ 2010, 21:25

den 8a itan pio eukolo na ekanes egkopi?
:D

nmousios
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2008, 17:38
Ονοματεπώνυμο: mousios nikos
Τοποθεσία: Περιστερι

Re: Extra καρχαριακι...γινεται??

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nmousios » Παρ 23 Ιούλ 2010, 21:41

Ειναι για raptor.. Δεν θα φτανει να οπλισει η καμπανα

Άβαταρ μέλους
PanEx
Δημοσιεύσεις: 15129
Εγγραφή: Σάβ 11 Νοέμ 2006, 15:21
Ονοματεπώνυμο: Εξαρχίδης Παναγιώτης
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Extra καρχαριακι...γινεται??

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από PanEx » Παρ 23 Ιούλ 2010, 21:52

Έστειλα σήμερα τις βέργες μου σ'ένα φίλο γι'αυτή τη δουλειά,έχουν καρχαριάκια/πίνς χωρίς τρύπα,έχω φτιάξει δικά μου ίνοξ και μου τα κολλάει με κόλληση tig.
Ψάξε να βρείς κάποιο που να κολλάει ανοξείδωτα,κάνε μιά υποδοχή με λίμα κόλλησε ένα μεταλάκι και διαμορφωσέ όπως νομίζεις.Εχω κάνει και μόνος μου τρύπα κάθετη σε βέργα και έχω κεφελώσει πείρο αλλά δεν ότι πιό ασφαλές. :)
Mη πιστεύεις όσα γράφονται στα φόρουμς.....

nmousios
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2008, 17:38
Ονοματεπώνυμο: mousios nikos
Τοποθεσία: Περιστερι

Re: Extra καρχαριακι...γινεται??

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nmousios » Σάβ 24 Ιούλ 2010, 06:02

panex σ'ευχαριστω πολυ!με απλη ηλεκτροκολληση φανταζομαι δεν κανει ε?

Άβαταρ μέλους
alygistos
Δημοσιεύσεις: 448
Εγγραφή: Τετ 16 Απρ 2008, 14:25
Ονοματεπώνυμο: Odysseas apostoloy

Re: Extra καρχαριακι...γινεται??

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από alygistos » Σάβ 24 Ιούλ 2010, 08:18

To εχω κανει και εγω οπως περιγραφει ο panex αλλα θελει προσοχη και να γινει σταδιακα η συγκολληση με οσο λιγοτερα αμπερ γίνεται γιατι αμα πυρακτωθεί η βέργα μπορει να την χαλάσεις και να ειναι μαλακη σε αυτο το μερος με αποτελεσμα να στραβώνει πολυ ευκολα (το ειχα κάνει πιο μπροστα απο τα δυο που υπηρχαν και οχι πισω-πισω..). Ναι γινεται με ηλεκτροκολληση (δεν το εχω κανει αλλα ξερω ανθρωπο που το έχει κάνει..)θελει λεπτο ηλεκτρόδιο αλλα θελει μετα πιο πολυ ώρα σε λυμαρισμα-γυαλισμα γιατι η ηλεκτροκωλληση δεν ειναι για τοσο λεπτες εργασίες...

Άβαταρ μέλους
ΘΕΟΔΩΡΟΣ Μ
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Πέμ 09 Αύγ 2007, 11:29
Ονοματεπώνυμο: Μαυρέλος Θοδωρής
Τοποθεσία: Ν. Σμύρνη, Λήμνος

Re: Extra καρχαριακι...γινεται??

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΘΕΟΔΩΡΟΣ Μ » Σάβ 24 Ιούλ 2010, 09:00

PanEx έγραψε:... με κόλληση tig.
Εχω κάνει και μόνος μου τρύπα κάθετη σε βέργα και έχω κεφελώσει πείρο αλλά δεν ότι πιό ασφαλές.
Μόνο έτσι. Αλλιώς κόψε την ουρά και κάνε νέα ..
Απλά, λυτά και ευχάριστα...

Άβαταρ μέλους
sotosdeep
Δημοσιεύσεις: 1418
Εγγραφή: Πέμ 15 Μαρ 2007, 21:40
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ

Re: Extra καρχαριακι...γινεται??

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sotosdeep » Δευ 26 Ιούλ 2010, 20:11

PanEx έγραψε:Έστειλα σήμερα τις βέργες μου σ'ένα φίλο γι'αυτή τη δουλειά,έχουν καρχαριάκια/πίνς χωρίς τρύπα,έχω φτιάξει δικά μου ίνοξ και μου τα κολλάει με κόλληση tig.
Ψάξε να βρείς κάποιο που να κολλάει ανοξείδωτα,κάνε μιά υποδοχή με λίμα κόλλησε ένα μεταλάκι και διαμορφωσέ όπως νομίζεις.Εχω κάνει και μόνος μου τρύπα κάθετη σε βέργα και έχω κεφελώσει πείρο αλλά δεν ότι πιό ασφαλές. :)
Τι εννοείς Πάνο;
Quotiescumque pescatum subaquanea fuscina eo, felicissimus ex mari domum revertor valdeque animus meus quiescit.
----------------
ΣΩΤΗΡΗΣ

Άβαταρ μέλους
dentexkiller
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Πέμ 06 Σεπ 2007, 20:56
Ονοματεπώνυμο: Ηλίας Παρδάλης

Re: Extra καρχαριακι...γινεται??

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dentexkiller » Δευ 26 Ιούλ 2010, 20:31

alygistos έγραψε:To εχω κανει και εγω οπως περιγραφει ο panex αλλα θελει προσοχη και να γινει σταδιακα η συγκολληση με οσο λιγοτερα αμπερ γίνεται γιατι αμα πυρακτωθεί η βέργα μπορει να την χαλάσεις και να ειναι μαλακη σε αυτο το μερος με αποτελεσμα να στραβώνει πολυ ευκολα (το ειχα κάνει πιο μπροστα απο τα δυο που υπηρχαν και οχι πισω-πισω..). Ναι γινεται με ηλεκτροκολληση (δεν το εχω κανει αλλα ξερω ανθρωπο που το έχει κάνει..)θελει λεπτο ηλεκτρόδιο αλλα θελει μετα πιο πολυ ώρα σε λυμαρισμα-γυαλισμα γιατι η ηλεκτροκωλληση δεν ειναι για τοσο λεπτες εργασίες...
To αντίθετο δουλεύει καλύτερα, γιατί ο χρόνος συγκόλλησης είναι πολύ μικρότερος με αποτέλεσμα την πολύ μικρότερη θερμική καταπόνηση του μετάλλου. Πολλά αμπέρ(80-90) και τσιμπλίτσες. Η βέργα δεν προλαβάινει να πυρώσει. Αν η κόλληση πετύχει, θα πρέπει να έχει ασημί χρώμα, που σημαίνει ότι δεν οξειδώθηκε από τη μεγάλη θερμοκρασία. Αυτά όσον αφορά την tig.

Ηλίας
Βόλος
EXPECT THE UNEXPECTED

Άβαταρ μέλους
PanEx
Δημοσιεύσεις: 15129
Εγγραφή: Σάβ 11 Νοέμ 2006, 15:21
Ονοματεπώνυμο: Εξαρχίδης Παναγιώτης
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Extra καρχαριακι...γινεται??

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από PanEx » Δευ 26 Ιούλ 2010, 22:12

sotosdeep έγραψε: Τι εννοείς Πάνο;
Να μην κολλήσεις πάνω στην καμπύλη(κορυφή) της βέργας,να φρεζάρεις(κατεβάσεις) το σημείο που θα κολλήσεις για να χωνέψει καλύτερα η βέργα το καρχαριάκι.
Mη πιστεύεις όσα γράφονται στα φόρουμς.....

Επιστροφή στο “Εξοπλισμός και φτιάξτο μόνος σου”