Λεπιδες υαλονυμα

Ψαροτούφεκο, πέδιλα, στολή, σημαδούρα, λάστιχα, βέργες και πατέντες.
Seamsn
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Κυρ 04 Αύγ 2024, 22:25
Ονοματεπώνυμο: Σταρακης Νικος

Λεπιδες υαλονυμα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Seamsn » Δευ 02 Μαρ 2026, 23:58

Καλησπέρα στη παρέα σκέφτομαι να αγοράσω λεπίδες για τα παπουτσάκια 250 c4 που έχω σκέφτομαι για υλονυμα έχει κανείς δουλέψει για να μου προτείνει?ευχαριστώ

Άβαταρ μέλους
carbon1
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιούλ 2025, 14:26
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Λεπιδες υαλονυμα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από carbon1 » Τρί 03 Μαρ 2026, 00:15

Είχα και έχω λεπίδες από υαλόνημα (Leaderfins και είχα δοκιμάσει και κάποιες Ιταλικές παλιότερα), είναι η καλύτερη αναλογία αξίας-κόστους. Καλύτερη αντοχή από ανθρακόνημα και καλύτερη (+πιο άνετη) απόδοση από πλαστικό λόγω μεγαλύτερης ακαμψίας. Το ανθρακόνημα είναι βέβαια καλύτερo καθώς λόγω μεγαλύτερης ακαμψίας σε συνδυασμό με χαμηλότερη πυκνότητα υλικού έχει καλύτερη επαναφορά, καλύτερο "νεύρο". Η τιμή όμως συχνά είναι διπλάσια (και βάλε) ενώ το κέρδος σε απόδοση δεν είναι διπλάσιο, είναι κάπου +20 με +30% με βάση πάντα τη δύναμη που βάζεις στην πεδιλιά.

Θέματα γεωμετρίας της λεπίδας τα αφήνω εκτός μιας και λόγω αυτών υπάρχουν ανθρακονήματα που είναι αρκετά αδύναμα ("χάρτινα") και υαλονήματα που σε πάνε σφαίρα, και εξαρτάται και από το πέλμα (μακριά ή κοντά νεύρα). Οπότε αναφέρομαι πάντα στις ιδιότητες του ίδιου του υλικού.

Υπάρχει και υβρίδιο carbon + fiberglass, στρώση ανθρακονημάτων εξωτερικά και υαλονημάτων εσωτερικά. Οικονομικό και με πιο καλή απόδοση.

Όσον αφορά το C4 250, δε γνωρίζω να υπάρχουν έτοιμες λεπίδες υαλονημάτων στην αγορά για αυτό το πέλμα πέραν από αυτές τις ίδιας της C4. Ή που θα παραγγείλεις να στις φτιάξουν έτσι ή που θα πάρεις κάποιες και θα τις πας να στις ξυρίσουν για να κουμπώνουν. Σχεδόν όλες οι λεπίδες που έχω δει είναι για να μπάινουν σε παπουτσάκια Pathos/KM/Leaderfins.

COURSAROS
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Τετ 07 Νοέμ 2012, 09:10

Re: Λεπιδες υαλονυμα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από COURSAROS » Τρί 03 Μαρ 2026, 10:23

Σε υαλόνημα έχω δοκιμάσει για πολλά χρόνια τις xxone και μετά τις Leaderfins. Αρκετά αποδοτικές και οι δυο και ειδικά οι xxone, αλλά σε C4 έχω δοκιμάσει μόνο τις Minimal και τις Fast (carbon). Όλες οι λεπίδες με υαλόνημα είναι πολύ ποιο βαριές από τις κάρμπον και λιγότερο αποδοτικές ...
Αν η οικονομική διάφορα, στις C4 υαλόνημα, είναι μικρή από τις minimal, εγώ θα σου πρότεινα να πας στις minimal η καλύτερα στις Fast. Το υλαλόνημα είναι πολύ καλύτερο από το πλαστικό ,αλλά υπολείπεται από το carbon αρκετά σε απόδοση, αν και υπερτερεί σε αντοχή, 8 χρονια περίπου άντεξαν οι XXONE και τις leanderfins τις έχω ακόμα για τα χειμερινά κολυμπητά. ;)
Τον λόγο, που η c4 επανέφερε ειδικά το πλαστικό και μετά το υαλόνημα :-k , μόνο εμπορικό μπορώ να τον θεωρήσω, σήμερα, που το carbon είναι "καθημερινότητα" ... :grin:

Seamsn
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Κυρ 04 Αύγ 2024, 22:25
Ονοματεπώνυμο: Σταρακης Νικος

Re: Λεπιδες υαλονυμα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Seamsn » Τρί 03 Μαρ 2026, 16:08

Ευχαριστώ πολύ παιδιά Καλές αναδύσεις να έχουμε!!!💦

Άβαταρ μέλους
mike_m
Δημοσιεύσεις: 1180
Εγγραφή: Δευ 20 Νοέμ 2006, 15:30
Τοποθεσία: Λευκωσία Κύπρος

Re: Λεπιδες υαλονυμα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mike_m » Τρί 10 Μαρ 2026, 16:36

Χρησιμοποιώ κάποιες Freedive που τις εφερνε το Σπυρος Καρτελιας απο το 2003 χωρίς πρόβλημα και ειμαι πολύ ευχαριστημένος
Ελευθερες Παραλίες για Ολους! https://www.facebook.com/groups/293254203200685/

Άβαταρ μέλους
thalassa50
Δημοσιεύσεις: 14695
Εγγραφή: Κυρ 21 Δεκ 2008, 17:01
Ονοματεπώνυμο: jiannis petropoulos
Τοποθεσία: κερατσινι -αμφιαλη -πειραιας

Re: Λεπιδες υαλονυμα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από thalassa50 » Τετ 18 Μαρ 2026, 10:57

carbon1 έγραψε:
Τρί 03 Μαρ 2026, 00:15
Είχα και έχω λεπίδες από υαλόνημα (Leaderfins και είχα δοκιμάσει και κάποιες Ιταλικές παλιότερα), είναι η καλύτερη αναλογία αξίας-κόστους. Καλύτερη αντοχή από ανθρακόνημα και καλύτερη (+πιο άνετη) απόδοση από πλαστικό λόγω μεγαλύτερης ακαμψίας. Το ανθρακόνημα είναι βέβαια καλύτερo καθώς λόγω μεγαλύτερης ακαμψίας σε συνδυασμό με χαμηλότερη πυκνότητα υλικού έχει καλύτερη επαναφορά, καλύτερο "νεύρο". Η τιμή όμως συχνά είναι διπλάσια (και βάλε) ενώ το κέρδος σε απόδοση δεν είναι διπλάσιο, είναι κάπου +20 με +30% με βάση πάντα τη δύναμη που βάζεις στην πεδιλιά.

Θέματα γεωμετρίας της λεπίδας τα αφήνω εκτός μιας και λόγω αυτών υπάρχουν ανθρακονήματα που είναι αρκετά αδύναμα ("χάρτινα") και υαλονήματα που σε πάνε σφαίρα, και εξαρτάται και από το πέλμα (μακριά ή κοντά νεύρα). Οπότε αναφέρομαι πάντα στις ιδιότητες του ίδιου του υλικού.

Υπάρχει και υβρίδιο carbon + fiberglass, στρώση ανθρακονημάτων εξωτερικά και υαλονημάτων εσωτερικά. Οικονομικό και με πιο καλή απόδοση.
Αυτα :)
το δεν γινετε δεν υπαρχει ,το δεν θελω υπαρχει .

Aggeloskarol
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Παρ 19 Ιούλ 2024, 22:25
Ονοματεπώνυμο: Aggelos karolidis

Re: Λεπιδες υαλονυμα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Aggeloskarol » Τετ 15 Απρ 2026, 00:52

Εχει δοκιμασει κανεις τις καινουριες της c4 απο υαλονημα?Η διαφορα με τις mb ειναι 120 ευρω...εχω ηδη το παππουτσακι 250 απο τα πλαστικα της τα pelizzari αλλα σε medium με κουραζουν πολυ στο κολυμπητο.Εχω και κατι παλια μεταχειρισμενα soft majestic που πηρα απο ενα παιδι αλλα νομιζω θελουν λιγο κολλημα και το παππουτσακι παθος παρολο που ειναι πολυ ελαστικο με σφιγγει στον κουντεπιε(αν καποιος εχει μια λυση θα βοηθουσε)

COURSAROS
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Τετ 07 Νοέμ 2012, 09:10

Re: Λεπιδες υαλονυμα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από COURSAROS » Πέμ 16 Απρ 2026, 19:08

(αν καποιος εχει μια λυση θα βοηθουσε)
Ζεστό νερό η αέρα με πιστολάκι, στο σημείο που σε ενοχλεί,για να μαλακώσει, κατόπιν ένα μπαλάκι η ένα πανί που να σπρώχνει το κουντεπιέ προς τα έξω (σαν καλαπόδι) και βούτηγμα σε κρύο νερό για να κρατήσει την φόρμα που θες.

Επιστροφή στο “Εξοπλισμός και φτιάξτο μόνος σου”