Μάζεψα 16 από τα καλύτερα μου πλάνα λοιπόν και σας έφτιαξα ένα βιντεάκι για να σας πορώσω και για να σας δείξω ότι ακόμα και το καλοκαίρι μπορούμε να βρούμε τεράστιες συγκινήσεις σε ρηχά νερά
Γοφάρια από 2 έως 8+kg!!
-
silverdiver
- Δημοσιεύσεις: 7729
- Εγγραφή: Δευ 01 Νοέμ 2010, 23:07
- Ονοματεπώνυμο: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΣ
Γοφάρια από 2 έως 8+kg!!
Ο Ιούνης έρχεται και βρισκόμαστε στην καλύτερη εποχή για το κυνήγι αυτού του μαχητικού ψαριού που ακούσει στο όνομα γοφάρι!
Μάζεψα 16 από τα καλύτερα μου πλάνα λοιπόν και σας έφτιαξα ένα βιντεάκι για να σας πορώσω και για να σας δείξω ότι ακόμα και το καλοκαίρι μπορούμε να βρούμε τεράστιες συγκινήσεις σε ρηχά νερά
Μάζεψα 16 από τα καλύτερα μου πλάνα λοιπόν και σας έφτιαξα ένα βιντεάκι για να σας πορώσω και για να σας δείξω ότι ακόμα και το καλοκαίρι μπορούμε να βρούμε τεράστιες συγκινήσεις σε ρηχά νερά
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
οταν βρεχει...εχει περισσοτερη θαλασσα...
- CapetanThomas
- Δημοσιεύσεις: 4568
- Εγγραφή: Πέμ 13 Μαρ 2014, 15:22
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Γοφάρια από 2 έως 8+kg!!
silverdiver έγραψε: ↑Σάβ 23 Μάιος 2026, 13:20Ο Ιούνης έρχεται και βρισκόμαστε στην καλύτερη εποχή για το κυνήγι αυτού του μαχητικού ψαριού που ακούσει στο όνομα γοφάρι!
Μάζεψα 16 από τα καλύτερα μου πλάνα λοιπόν και σας έφτιαξα ένα βιντεάκι για να σας πορώσω και για να σας δείξω ότι ακόμα και το καλοκαίρι μπορούμε να βρούμε τεράστιες συγκινήσεις σε ρηχά νερά![]()
Screenshot 2026-05-21 180548αa.png
Εξαιρετικό Βίντεο με μοναδικές Εικόνες....
Είναι μία απο αυτές τις υπέροχες Δημιουργίες
που πρέπει κι αξίζει να τις κρατήσουμε στο Αρχείο μας
σάν πολύτιμο και πανάκριβο Υλικό....
Ενα μεγάλο Μπράβο για όλα αυτά τα εκπληκτικά Ψαρέματα....
Να είσαι πάντα καλά Φίλε μου....
Καλές Θάλασσες
...αν δεν μπορείς να φερθείς με Σεβασμό,
φέρσου τουλάχιστον με την υποτυπώδη Ανθρωπιά…
CapetanThomas : https://www.spearfishingforum.gr/viewtopic.php?f=9&t=53800
φέρσου τουλάχιστον με την υποτυπώδη Ανθρωπιά…
CapetanThomas : https://www.spearfishingforum.gr/viewtopic.php?f=9&t=53800
Re: Γοφάρια από 2 έως 8+kg!!
Α Ρ Ρ Ω Σ Τ Ι Α!
Στα είπα και στο youtube και το ξέρεις,αγαπημένο θήραμα στις θολούρες που ψαρεύω.
Ανυπομονώ να πέσω για αυτά τα ριμάδια στο νερό που φέτος δεν μου έκαναν ούτε αυτά την χάρη(μαζί με τα λαβράκια)τον χειμώνα.
Στα είπα και στο youtube και το ξέρεις,αγαπημένο θήραμα στις θολούρες που ψαρεύω.
Ανυπομονώ να πέσω για αυτά τα ριμάδια στο νερό που φέτος δεν μου έκαναν ούτε αυτά την χάρη(μαζί με τα λαβράκια)τον χειμώνα.
Ψαροντούφεκο και blastbeats ρε μ@#νια.
Re: Γοφάρια από 2 έως 8+kg!!
Ωραίο και κατατοπιστικό το ποτ πουρί σου Γιωργο. Οτι πρέπει για να μαθαίνουν οι νέοι. Μεγάλα και αξιόλογα ψαρια υπάρχουν ΚΑΙ στα ρηχά.
τώρα κατι άλλο σχετικ'α με τη γεύση του συγκεκριμένου ψαριού. Εχω ακούσει τις πιο αντίθετες απόψεις ή ότι είναι το νοστιμότερο ψάρι που υπάρχει ή ότι δεν λέει και πολλά..... Εμένα προσωπικά με ενοχλεί η πελαγίσια μεταλλική γεύση του. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με το κεφάλι που είναι πολύ νοστιμο βραστό ή ψητό. πρόσφατα ρώτησα την τεχνική νοημοσύνη γιατί δεν μπορώ να συνηθίσω τη γεύση του. Μου απάντησε ότι όπως όλα τα πελαγίσια χρειάζεται καλό ξεμάτωμα. Θα δούμε λοιπόν τώρα τον ιούνη , αν κάτσει κανένα .
τώρα κατι άλλο σχετικ'α με τη γεύση του συγκεκριμένου ψαριού. Εχω ακούσει τις πιο αντίθετες απόψεις ή ότι είναι το νοστιμότερο ψάρι που υπάρχει ή ότι δεν λέει και πολλά..... Εμένα προσωπικά με ενοχλεί η πελαγίσια μεταλλική γεύση του. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με το κεφάλι που είναι πολύ νοστιμο βραστό ή ψητό. πρόσφατα ρώτησα την τεχνική νοημοσύνη γιατί δεν μπορώ να συνηθίσω τη γεύση του. Μου απάντησε ότι όπως όλα τα πελαγίσια χρειάζεται καλό ξεμάτωμα. Θα δούμε λοιπόν τώρα τον ιούνη , αν κάτσει κανένα .
Re: Γοφάρια από 2 έως 8+kg!!
Καλησπέρα
Γιώργο, να είσαι καλά! Απόλαυσα βιντεο, βολές, ήχους μουλινέ και αγριόψαρα
Γιώργο, να είσαι καλά! Απόλαυσα βιντεο, βολές, ήχους μουλινέ και αγριόψαρα
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΡΕΜΑΛΙΑ!!!
Pescare ergo sum
Pescare ergo sum