Φοβερό ψάρι!
Συναγριδα report
Re: Συναγριδα report
Μπράβο ρε Τάσο, να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να σε χαίρονται κι αυτοί!
Φοβερό ψάρι!
Φοβερό ψάρι!
Το ψάρι πρέπει κάποιος να το βράσει, είναι εύκολο θαρρώ.
Re: Συναγριδα report
Την ευχή μου νάχεις Χάρη . Ομοίως και σε σένα εύχομαι τα ίδια και και πολύ όμορφες στιγμές στη θάλασσα. Τα ψαριά καλά είναι αλλά έρχονται μετά.
- GoRaN
- Δημοσιεύσεις: 1094
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2014, 20:25
- Ονοματεπώνυμο: Γιώργος Γοραντωνάκης
- Τοποθεσία: Σχεδόν περιφερόμενος.
Re: Συναγριδα report
Τάσο χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή!
Πάμε τώρα στο ψητό!
Το συναγριδοκυνήγι είναι ένα πολύ ωραίο κεφάλαιο στο οποίο μου λείπουν αρκετά κομμάτια του παζλ ακόμα.
Παρόλα αυτά ο Μαρταπρίλης και ο Οκτώβρης, Νοέμβρης και Δεκέμβρης, θεωρώ ότι είναι οι καλύτεροι μήνες για να τις βρείς στα πιό ρηχά, σε σχέση με το καλοκαίρι που είναι κάτω απ' τα άντα.
Πολλές φορές ακόμα και τα 2,30 + λεπτά άπνοιας, δεν αρκούν αν δεν κάνουν κέφι να έρθουν.
Άλλες πάλι φορές έρχονται να σε φάνε χωρίς να υπολογίζουν το παραμικρό και οι χρόνοι σύλληψής τους μπορούν να είναι και αστείοι.
Η συγκίνηση της σύλληψης είναι πάντα ενδιαφέρουσα αναμφίβολα!
Λατρεύω τα ψάρια που είναι ανεβασμένα από τα βαθιά, με αυτό το βαθύ μπλε χρώμα. Επίσης τα συγκεκριμένα είναι και πιο εύκολα σχετικά.
Πολλά μπορούν να γραφτούν για αυτά τα πανέμορφα αρπακτικά, θα σταματήσω όμως εδώ για να γράψω και κάτι για το πραγματικά πολύ ωραίο ψάρι που κατάφερες!
Καλοφάγωτη ή καλοχώνευτη με καλή παρέα και καλό κρασί!
Πάμε τώρα στο ψητό!
Το συναγριδοκυνήγι είναι ένα πολύ ωραίο κεφάλαιο στο οποίο μου λείπουν αρκετά κομμάτια του παζλ ακόμα.
Παρόλα αυτά ο Μαρταπρίλης και ο Οκτώβρης, Νοέμβρης και Δεκέμβρης, θεωρώ ότι είναι οι καλύτεροι μήνες για να τις βρείς στα πιό ρηχά, σε σχέση με το καλοκαίρι που είναι κάτω απ' τα άντα.
Πολλές φορές ακόμα και τα 2,30 + λεπτά άπνοιας, δεν αρκούν αν δεν κάνουν κέφι να έρθουν.
Άλλες πάλι φορές έρχονται να σε φάνε χωρίς να υπολογίζουν το παραμικρό και οι χρόνοι σύλληψής τους μπορούν να είναι και αστείοι.
Η συγκίνηση της σύλληψης είναι πάντα ενδιαφέρουσα αναμφίβολα!
Λατρεύω τα ψάρια που είναι ανεβασμένα από τα βαθιά, με αυτό το βαθύ μπλε χρώμα. Επίσης τα συγκεκριμένα είναι και πιο εύκολα σχετικά.
Πολλά μπορούν να γραφτούν για αυτά τα πανέμορφα αρπακτικά, θα σταματήσω όμως εδώ για να γράψω και κάτι για το πραγματικά πολύ ωραίο ψάρι που κατάφερες!
Καλοφάγωτη ή καλοχώνευτη με καλή παρέα και καλό κρασί!
Κάθε φορά που πατάς τη σκανδάλη , είναι μια ευκαιρία για αυτοκριτική και απολογισμό.
- mitsosub
- Δημοσιεύσεις: 2749
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιουν 2007, 11:30
- Ονοματεπώνυμο: Δημήτρης Φώτου
- Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ
Re: Συναγριδα report
Χρόνια πολλα , αλλο το ψάρεμα της συναγρίδας... μακράν απο τα πιο απαιτητικά
μασκα δεν εχω να γυρνώ
στο καρναβάλι ετούτο
μόνο μια αποχη να τρυγώ
της θαλασσας την πονηριά
και της σιωπής τον πλούτο
στο καρναβάλι ετούτο
μόνο μια αποχη να τρυγώ
της θαλασσας την πονηριά
και της σιωπής τον πλούτο
Re: Συναγριδα report
Είναι ωραίες και στο κυνήγι και στο φαί οι άτιμες.
Εγώ είχα φέτος δύο συναντήσεις με ωραία ψάρια,τη μια κώλωσα και δεν έριξα γιατί πίστευα ότι δεν την έφτανα(λανθασμένα όπως το είδα στο πλάνο) και την άλλη σε λάθος πόστο.
Όπως λέει και ο Γιώργος αν θέλει έρχεται να σε φάει στα 10 δευτερόλεπτα,αλλίως και βράγχια να έχεις δε θα έρθει πότε.
Εγώ είχα φέτος δύο συναντήσεις με ωραία ψάρια,τη μια κώλωσα και δεν έριξα γιατί πίστευα ότι δεν την έφτανα(λανθασμένα όπως το είδα στο πλάνο) και την άλλη σε λάθος πόστο.
Όπως λέει και ο Γιώργος αν θέλει έρχεται να σε φάει στα 10 δευτερόλεπτα,αλλίως και βράγχια να έχεις δε θα έρθει πότε.
Ψαροντούφεκο και blastbeats ρε μ@#νια.
- fiesta1420
- Δημοσιεύσεις: 1296
- Εγγραφή: Πέμ 14 Νοέμ 2013, 12:15
Re: Συναγριδα report
Ψαρουκλα μπράβο!!! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να είσαι πάντα γερός!!!