Συναγριδα report

Ψάρια,ιστορίες καί τρόποι ψαρέματος
Άβαταρ μέλους
hariska
Δημοσιεύσεις: 8548
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 12:32
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Συναγριδα report

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hariska » Δευ 14 Απρ 2025, 20:18

Μπράβο ρε Τάσο, να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να σε χαίρονται κι αυτοί!
Φοβερό ψάρι! :hello:
Το ψάρι πρέπει κάποιος να το βράσει, είναι εύκολο θαρρώ.

tas
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2012, 13:50
Ονοματεπώνυμο: Αναστάσιος Τριανταφύλλου

Re: Συναγριδα report

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από tas » Τρί 15 Απρ 2025, 10:56

Την ευχή μου νάχεις Χάρη . Ομοίως και σε σένα εύχομαι τα ίδια και και πολύ όμορφες στιγμές στη θάλασσα. Τα ψαριά καλά είναι αλλά έρχονται μετά.

Άβαταρ μέλους
GoRaN
Δημοσιεύσεις: 1094
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2014, 20:25
Ονοματεπώνυμο: Γιώργος Γοραντωνάκης
Τοποθεσία: Σχεδόν περιφερόμενος.

Re: Συναγριδα report

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από GoRaN » Πέμ 24 Απρ 2025, 21:42

Τάσο χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή!

Πάμε τώρα στο ψητό!
Το συναγριδοκυνήγι είναι ένα πολύ ωραίο κεφάλαιο στο οποίο μου λείπουν αρκετά κομμάτια του παζλ ακόμα.
Παρόλα αυτά ο Μαρταπρίλης και ο Οκτώβρης, Νοέμβρης και Δεκέμβρης, θεωρώ ότι είναι οι καλύτεροι μήνες για να τις βρείς στα πιό ρηχά, σε σχέση με το καλοκαίρι που είναι κάτω απ' τα άντα.
Πολλές φορές ακόμα και τα 2,30 + λεπτά άπνοιας, δεν αρκούν αν δεν κάνουν κέφι να έρθουν.
Άλλες πάλι φορές έρχονται να σε φάνε χωρίς να υπολογίζουν το παραμικρό και οι χρόνοι σύλληψής τους μπορούν να είναι και αστείοι.
Η συγκίνηση της σύλληψης είναι πάντα ενδιαφέρουσα αναμφίβολα!
Λατρεύω τα ψάρια που είναι ανεβασμένα από τα βαθιά, με αυτό το βαθύ μπλε χρώμα. Επίσης τα συγκεκριμένα είναι και πιο εύκολα σχετικά.
Πολλά μπορούν να γραφτούν για αυτά τα πανέμορφα αρπακτικά, θα σταματήσω όμως εδώ για να γράψω και κάτι για το πραγματικά πολύ ωραίο ψάρι που κατάφερες!

Καλοφάγωτη ή καλοχώνευτη με καλή παρέα και καλό κρασί!
Κάθε φορά που πατάς τη σκανδάλη , είναι μια ευκαιρία για αυτοκριτική και απολογισμό.

Άβαταρ μέλους
mitsosub
Δημοσιεύσεις: 2749
Εγγραφή: Τρί 12 Ιουν 2007, 11:30
Ονοματεπώνυμο: Δημήτρης Φώτου
Τοποθεσία: ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ

Re: Συναγριδα report

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mitsosub » Παρ 25 Απρ 2025, 09:32

Χρόνια πολλα , αλλο το ψάρεμα της συναγρίδας... μακράν απο τα πιο απαιτητικά
μασκα δεν εχω να γυρνώ
στο καρναβάλι ετούτο
μόνο μια αποχη να τρυγώ
της θαλασσας την πονηριά
και της σιωπής τον πλούτο

xareas
Δημοσιεύσεις: 3598
Εγγραφή: Δευ 28 Μαρ 2011, 18:48

Re: Συναγριδα report

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από xareas » Δευ 28 Απρ 2025, 09:48

Είναι ωραίες και στο κυνήγι και στο φαί οι άτιμες.
Εγώ είχα φέτος δύο συναντήσεις με ωραία ψάρια,τη μια κώλωσα και δεν έριξα γιατί πίστευα ότι δεν την έφτανα(λανθασμένα όπως το είδα στο πλάνο) και την άλλη σε λάθος πόστο.
Όπως λέει και ο Γιώργος αν θέλει έρχεται να σε φάει στα 10 δευτερόλεπτα,αλλίως και βράγχια να έχεις δε θα έρθει πότε.
Ψαροντούφεκο και blastbeats ρε μ@#νια.

Άβαταρ μέλους
coolshark
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Τετ 13 Οκτ 2010, 21:31
Ονοματεπώνυμο: s

Re: Συναγριδα report

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από coolshark » Τετ 16 Ιούλ 2025, 09:37

Μπράβο για το ψάρεμά σας :thumbsup:
http://www.youtube.com/user/koolshark29/videos

Άβαταρ μέλους
fiesta1420
Δημοσιεύσεις: 1296
Εγγραφή: Πέμ 14 Νοέμ 2013, 12:15

Re: Συναγριδα report

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από fiesta1420 » Τετ 16 Ιούλ 2025, 10:56

Ψαρουκλα μπράβο!!! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να είσαι πάντα γερός!!!

Άβαταρ μέλους
coolshark
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Τετ 13 Οκτ 2010, 21:31
Ονοματεπώνυμο: s

Re: Συναγριδα report

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από coolshark » Κυρ 27 Ιούλ 2025, 19:46

:thumbsup:
http://www.youtube.com/user/koolshark29/videos

Επιστροφή στο “Ψαρέματα και τεχνικές”