• Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Υγραεριο σε αμαξι..

Relax time.......off topic!!

Υγραεριο σε αμαξι..

Νέα δημοσίευσηαπό Navaho » 18 Ιαν 2011, 16:33

Ρε παιδια εχει βαλει κανενας στο αμαξι του υγραεριο ή εχει κανει καμια ερευνα αγορας να μας πει τι παιζει σε τιμες τι να προσεξουμε κλπ γιατι ψηνομαι να βαλω στο δικο μου??
Navaho
 
Δημοσιεύσεις: 726
Εγγραφή: 24 Ιαν 2010, 18:21
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: Υγραεριο σε αμαξι..

Νέα δημοσίευσηαπό georgefok » 18 Ιαν 2011, 17:34

Μην βαλεις ...μετα απο μερικες χιλιαδες χλμ θα θες νεο μοτερ. Ξεραινονται ολα στο θαλαμο καυσης, επειδη δεν υπαρχει η λιπαντικη ουσια που εχει η βενζινη. ολα τα τσιμουχακια θα ξεραθουν κ θα θελουν αλλαγη καποια στιγμη. σε σχεση με τις βενζινες που θα γλιτωσεις η ζημια θα ειναι πιο ακριβη. τοποθετηση νομιζω ξεκινα απο 2000ευρω. πουλα τ αμαξι σου κ παρε και παρε ενα πιο φτηνο καλυτερα κ πιο οικονομικο.
georgefok
 
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 29 Ιουν 2010, 23:06

Re: Υγραεριο σε αμαξι..

Νέα δημοσίευσηαπό hariska » 18 Ιαν 2011, 18:20

georgefok έγραψε:Μην βαλεις ...μετα απο μερικες χιλιαδες χλμ θα θες νεο μοτερ. Ξεραινονται ολα στο θαλαμο καυσης, επειδη δεν υπαρχει η λιπαντικη ουσια που εχει η βενζινη. ολα τα τσιμουχακια θα ξεραθουν κ θα θελουν αλλαγη καποια στιγμη. σε σχεση με τις βενζινες που θα γλιτωσεις η ζημια θα ειναι πιο ακριβη. τοποθετηση νομιζω ξεκινα απο 2000ευρω. πουλα τ αμαξι σου κ παρε και παρε ενα πιο φτηνο καλυτερα κ πιο οικονομικο.

Μετά απο 150.000 ενδέχεται να χρειαστείς αλλαγή βαλβίδων και εδρών αυτών, μία αρκετά δαπανηρή επισκευή. Αν δεν το "πάθεις" στις 150.000 θα το πάθεις αργότερα, αλλά το σίγουρο είναι ότι θα το πάθεις. Όντως η καύση είναι πιο ξηρή από αυτή της βενζίνης και το φαινόμενο παραμένει παρά το γεγονός ότι τοποθετείται ειδικό δοχείο ελαίου στην πολλαπλή για να στάζει μια σταγονίτσα κάθε 8-10 λεπτά στον κύλινδρο.
Κατά τ΄αλλα το κόστος τοποθέτησης ξεκινάει από τα 1200-1300 ευρώ περίπου και φτάνει όσα θες, ανάλογα με το όχημα. Αν έχεις τζιπ, τότε η τιμή αυξάνεται λόγο της δυσκολίας τοποθέτησης.
Κάθε χρόνο χρειάζεται ένα σέρβις της τάξεως των 200 ευρώ, πάνω κάτω.

Αυτά είναι τα μείον.

Στα συν τώρα, είναι η κατανάλωση, η οποία κυμαίνεται στο μισό της τιμής της βενζίνης ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ. Κανείς δεν ξέρει τι μας ξημερώνει, αν και υποτίθεται, ότι ποτέ η τιμή του υγραερίου δε θα πλησιάσει αυτή της βενζίνης.

Είναι απολύτως ασφαλές, πολύ πιο ασφαλέστερο απ΄το ρεζερβουάρ της βενζίνης.

ΑΛΛΑ χρειάζεται ειδικό να κάνει την τοποθετηση (όχι παπατζή, γιατί την έβαψες αν δεν τηρήσει το πρωτόκολλο) και επίσης πρέπει ο κινητήρας του αυτοκινήτου σου, να είναι ΚΑΘΑΡΟΣ, δλδ να μην έχει το παραμικρό πρόβλημα. Υποτίθεται ότι ο τεχνικός που τοποθετεί το σύστημα υγραεριοκίνησης, έχει ελέγξει πρώτα τον κινητήρα σου. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα και δεν λυθεί πρώτα, τότε με το αέριο θα βγει στο 10πλάσιο.

...
Legalize lolochtypas...
Άβαταρ μέλους
hariska
 
Δημοσιεύσεις: 4383
Εγγραφή: 27 Οκτ 2008, 13:32
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Υγραεριο σε αμαξι..

Νέα δημοσίευσηαπό paragas » 18 Ιαν 2011, 20:48

Δεν βαζω.... Ευτυχως που εμενα δεν καιει :-" ......
Άβαταρ μέλους
paragas
 
Δημοσιεύσεις: 697
Εγγραφή: 02 Μαρ 2009, 19:05
Τοποθεσία: Ν.Σμυρνη

Re: Υγραεριο σε αμαξι..

Νέα δημοσίευσηαπό sammy1312 » 19 Ιαν 2011, 00:31

Παιδια εξαρτατε την μαρκα της συσκευης εγω τυχαινει να ειμαι προγραματιστης σε εταιρια που κανει αυτη την δουλεια το συστημα που βαζουμε ειναι το μονο το οποιο δεν βγαζει προβλημα στον κινητηρα διοτι αναλογα τα φορτια του κινητηρα ψεκαζει και μια μικρη δοση βενζινης για ψυξη και λιπανσης των βαλβιδων αμελητεα ομως στην καταναλωση δηλαδη για χιλια λιτρα υγραεριο θα καψεις και 10 λιτρα βενζινης αν ζοριζεις τον κινητηρα αν οχι μπορει και λειγοτερα οσο για το συστημα του λαδιου που αναφερατε ριχνει 6 σταγονεσ το λεπτο αλλα δεν κανει και πολυ δουλεια αυτοκινητα τα οποια εχουν υδραυλικα ωστηρια στις βαλβιδες δεν εχουν κανενα προβλημα με καμια μαρκα υγραεριοκινησης εφοσων η χαρτογραφηση γινει σωστα διοτι οι βαλβιδες λυπαινονται κατα την λειτουργει του κινητηρα ποτε δεν ξερενονται δηλαδη το 50% των αυτοκινητων, ολα τα γερμανικα εχουν υδραυλικα ωστηρια και καποια ιαπωνικα οχι ολα. εχω αρκετους πελατες που ειναι στο δρομο ολη μερα και εχουν κανει 300.000 και 400.000 εδω και 3 χρονια και κανουν μονο το σερβις που θελει καθε 25.000 και κοστιζει 50 ευρω. εχω μαλιστα και εναν τυπο με ενα μερσεντες ες κλας 350 που το δουλευει σαν ταξι πολυτελειας και εχει κανει 750.000 χιλιομετρα. δυστηχως δεν μπορω να ονομασω μαρκες η ονομα εταιριας γιατι θα θεωρηθει διαφημηση. εγω παντως το φοραω εδω και 50.000 και προσφατος που ανοιξα τον κινητηρα γιατι κολησε ο θερμοστατης και εκαψα φλατζα οι βαλβιδες και τα εδρανα ηταν αψογα και δεν εχω υδραυλικα ωστηρια ενα fiat punto 1,2 8βαλβιδο εχω. οποτε κανε καλη ερευνα αγορας και μην ακους παπατζηδες που υποσχονται τον ουρανο με τα αστρα και αν κακια η ωρα παθεις κατι αρνουνται να αναλαβουν ευθηνες.
καποια αυτοκινητα που δεν εχουν υδραυλικα ωστηρια ειναι τα nissan90%.toyota99%,honda90%,renault to 50%,peugeot-citroen to 50%,opel mono to astra to 1,6,fiati50%,suzuki99%,kia-hyundai50%,daihatsu100% ολες οι αλλες εταιριες χρησημοποιουν υδραυλικα ωστηρια και μπαινει αφοβα η καθε μαρκα αν γινει σωστα η χαρτογραφηση παντα. σε αυτοκινητα με μηχανικα ωστηρια σαν αυτα που ανεφερα θελει ειδικευμενο συστημα που ψεκαζει και βενζινη στα μεγαλα φορτια δηλαδη οτν τρωει ζορια ο κινητηρας μην φανταστητε οτι φεναιτε στην καταναλωση οταν λεμε ψεκαζει δηλαδη ανοιγει τα μπεκ της βενζινης για καποια μιλισεκοντ μεχρι να πεσει το φορτιο δηλαδη σε μια προσπεραση η σε ενα kickdown για τα αυτοματα ψεκαζει βενζινη στιγμιεα για να ψυξη τις βαλβιδες και να λυπαινει.
ευχομαι να σας καλυψα και οτι ερωτηση εχετε η απορια απλα πειτε μου.
sammy1312
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010, 01:13

Re: Υγραεριο σε αμαξι..

Νέα δημοσίευσηαπό Navaho » 19 Ιαν 2011, 00:39

sammy1312 έγραψε:Παιδια εξαρτατε την μαρκα της συσκευης εγω τυχαινει να ειμαι προγραματιστης σε εταιρια που κανει αυτη την δουλεια το συστημα που βαζουμε ειναι το μονο το οποιο δεν βγαζει προβλημα στον κινητηρα διοτι αναλογα τα φορτια του κινητηρα ψεκαζει και μια μικρη δοση βενζινης για ψυξη και λιπανσης των βαλβιδων αμελητεα ομως στην καταναλωση δηλαδη για χιλια λιτρα υγραεριο θα καψεις και 10 λιτρα βενζινης αν ζοριζεις τον κινητηρα αν οχι μπορει και λειγοτερα οσο για το συστημα του λαδιου που αναφερατε ριχνει 6 σταγονεσ το λεπτο αλλα δεν κανει και πολυ δουλεια αυτοκινητα τα οποια εχουν υδραυλικα ωστηρια στις βαλβιδες δεν εχουν κανενα προβλημα με καμια μαρκα υγραεριοκινησης εφοσων η χαρτογραφηση γινει σωστα διοτι οι βαλβιδες λυπαινονται κατα την λειτουργει του κινητηρα ποτε δεν ξερενονται δηλαδη το 50% των αυτοκινητων, ολα τα γερμανικα εχουν υδραυλικα ωστηρια και καποια ιαπωνικα οχι ολα. εχω αρκετους πελατες που ειναι στο δρομο ολη μερα και εχουν κανει 300.000 και 400.000 εδω και 3 χρονια και κανουν μονο το σερβις που θελει καθε 25.000 και κοστιζει 50 ευρω. εχω μαλιστα και εναν τυπο με ενα μερσεντες ες κλας 350 που το δουλευει σαν ταξι πολυτελειας και εχει κανει 750.000 χιλιομετρα. δυστηχως δεν μπορω να ονομασω μαρκες η ονομα εταιριας γιατι θα θεωρηθει διαφημηση. εγω παντως το φοραω εδω και 50.000 και προσφατος που ανοιξα τον κινητηρα γιατι κολησε ο θερμοστατης και εκαψα φλατζα οι βαλβιδες και τα εδρανα ηταν αψογα και δεν εχω υδραυλικα ωστηρια ενα fiat punto 1,2 8βαλβιδο εχω. οποτε κανε καλη ερευνα αγορας και μην ακους παπατζηδες που υποσχονται τον ουρανο με τα αστρα και αν κακια η ωρα παθεις κατι αρνουνται να αναλαβουν ευθηνες.
καποια αυτοκινητα που δεν εχουν υδραυλικα ωστηρια ειναι τα nissan90%.toyota99%,honda90%,renault to 50%,peugeot-citroen to 50%,opel mono to astra to 1,6,fiati50%,suzuki99%,kia-hyundai50%,daihatsu100% ολες οι αλλες εταιριες χρησημοποιουν υδραυλικα ωστηρια και μπαινει αφοβα η καθε μαρκα αν γινει σωστα η χαρτογραφηση παντα. σε αυτοκινητα με μηχανικα ωστηρια σαν αυτα που ανεφερα θελει ειδικευμενο συστημα που ψεκαζει και βενζινη στα μεγαλα φορτια δηλαδη οτν τρωει ζορια ο κινητηρας μην φανταστητε οτι φεναιτε στην καταναλωση οταν λεμε ψεκαζει δηλαδη ανοιγει τα μπεκ της βενζινης για καποια μιλισεκοντ μεχρι να πεσει το φορτιο δηλαδη σε μια προσπεραση η σε ενα kickdown για τα αυτοματα ψεκαζει βενζινη στιγμιεα για να ψυξη τις βαλβιδες και να λυπαινει.
ευχομαι να σας καλυψα και οτι ερωτηση εχετε η απορια απλα πειτε μου.


Ευχαριστω πολυ για τον κοπο που εκανες να γραψεις ολα αυτα εχω κανα δυο ερωτησεις...
Εχω το Grand Vitara το Suzuki 1600 βενζινη.Φανταζομαι βαση οσων ειπες δεν εχει υδραυλικα ωστηρια ε?
Δευτερο ποσο κοστιζει το συστημα που βαζετε εσεις για το αμαξι μου αν ειναι δυνατον και τριτον αν θες με pm να μου πεις τη μαρκα που τοποθετητε εσεις καθως και αν δινει εγγυηση για χλμ ή χρονο. ευχαριστω
Navaho
 
Δημοσιεύσεις: 726
Εγγραφή: 24 Ιαν 2010, 18:21
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: Υγραεριο σε αμαξι..

Νέα δημοσίευσηαπό sammy1312 » 19 Ιαν 2011, 00:53

Το grand vitara εχει μηχανικα ωστηρια οποτε η λειτουργεια ψεκασμου βενζινης μπαινει απο λιγο ποιο χαμηλα οποτε η αναλογια ειναι ειναι οπως ειπα παραπανω για 1000 λιτρα υγραεριου θα καψεις το πολυ 10 λιτρα βενζινης αν εχεις βαρυ ποδι αλλιως πιο λιγο. οσο για τη μαρκα και το κοστος σου εστειλα π.μ
η εγγυηση ειναι για 2 χρονια η 100.000χλμ
sammy1312
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010, 01:13

Re: Υγραεριο σε αμαξι..

Νέα δημοσίευσηαπό hariska » 19 Ιαν 2011, 01:16

Φίλε sammy, τι σχέση έχουν οι αυτορρυθμιζόμενες βαλβίδες με τη ξηρή καύση του υγραερίου;
Οι βαλδίβες και οι έδρες τους που καταπονούνται βρίσκονται στο χώρο καύσης και το σύστημα της αυτόματης ρύθμισης (το υδραυλικό ωστήριο, το ποτηράκι που λέμε), είναι πάνω στην κεφαλή.
Κάτι άλλο εννοείς για το σύστημα που ψεκάζει και βενζίνη μαζί με το υγραέριο.
Αλήθεια όμως, πως καταφέρνεις να προγραμματίσεις τα μπεκ της βενζίνης να ψεκάσουν ταυτόχρονα με τα μπεκ του αερίου;

...
Legalize lolochtypas...
Άβαταρ μέλους
hariska
 
Δημοσιεύσεις: 4383
Εγγραφή: 27 Οκτ 2008, 13:32
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Υγραεριο σε αμαξι..

Νέα δημοσίευσηαπό KOSTAS STI » 19 Ιαν 2011, 09:39

sammy1312 έγραψε:Παιδια εξαρτατε την μαρκα της συσκευης εγω τυχαινει να ειμαι προγραματιστης σε εταιρια που κανει αυτη την δουλεια το συστημα που βαζουμε ειναι το μονο το οποιο δεν βγαζει προβλημα στον κινητηρα διοτι αναλογα τα φορτια του κινητηρα ψεκαζει και μια μικρη δοση βενζινης για ψυξη και λιπανσης των βαλβιδων αμελητεα ομως στην καταναλωση δηλαδη για χιλια λιτρα υγραεριο θα καψεις και 10 λιτρα βενζινης αν ζοριζεις τον κινητηρα αν οχι μπορει και λειγοτερα οσο για το συστημα του λαδιου που αναφερατε ριχνει 6 σταγονεσ το λεπτο αλλα δεν κανει και πολυ δουλεια αυτοκινητα τα οποια εχουν υδραυλικα ωστηρια στις βαλβιδες δεν εχουν κανενα προβλημα με καμια μαρκα υγραεριοκινησης εφοσων η χαρτογραφηση γινει σωστα διοτι οι βαλβιδες λυπαινονται κατα την λειτουργει του κινητηρα ποτε δεν ξερενονται δηλαδη το 50% των αυτοκινητων, ολα τα γερμανικα εχουν υδραυλικα ωστηρια και καποια ιαπωνικα οχι ολα. εχω αρκετους πελατες που ειναι στο δρομο ολη μερα και εχουν κανει 300.000 και 400.000 εδω και 3 χρονια και κανουν μονο το σερβις που θελει καθε 25.000 και κοστιζει 50 ευρω. εχω μαλιστα και εναν τυπο με ενα μερσεντες ες κλας 350 που το δουλευει σαν ταξι πολυτελειας και εχει κανει 750.000 χιλιομετρα. δυστηχως δεν μπορω να ονομασω μαρκες η ονομα εταιριας γιατι θα θεωρηθει διαφημηση. εγω παντως το φοραω εδω και 50.000 και προσφατος που ανοιξα τον κινητηρα γιατι κολησε ο θερμοστατης και εκαψα φλατζα οι βαλβιδες και τα εδρανα ηταν αψογα και δεν εχω υδραυλικα ωστηρια ενα fiat punto 1,2 8βαλβιδο εχω. οποτε κανε καλη ερευνα αγορας και μην ακους παπατζηδες που υποσχονται τον ουρανο με τα αστρα και αν κακια η ωρα παθεις κατι αρνουνται να αναλαβουν ευθηνες.
καποια αυτοκινητα που δεν εχουν υδραυλικα ωστηρια ειναι τα nissan90%.toyota99%,honda90%,renault to 50%,peugeot-citroen to 50%,opel mono to astra to 1,6,fiati50%,suzuki99%,kia-hyundai50%,daihatsu100% ολες οι αλλες εταιριες χρησημοποιουν υδραυλικα ωστηρια και μπαινει αφοβα η καθε μαρκα αν γινει σωστα η χαρτογραφηση παντα. σε αυτοκινητα με μηχανικα ωστηρια σαν αυτα που ανεφερα θελει ειδικευμενο συστημα που ψεκαζει και βενζινη στα μεγαλα φορτια δηλαδη οτν τρωει ζορια ο κινητηρας μην φανταστητε οτι φεναιτε στην καταναλωση οταν λεμε ψεκαζει δηλαδη ανοιγει τα μπεκ της βενζινης για καποια μιλισεκοντ μεχρι να πεσει το φορτιο δηλαδη σε μια προσπεραση η σε ενα kickdown για τα αυτοματα ψεκαζει βενζινη στιγμιεα για να ψυξη τις βαλβιδες και να λυπαινει.
ευχομαι να σας καλυψα και οτι ερωτηση εχετε η απορια απλα πειτε μου.

ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ Η ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΙΠΑΙΝΕΙ ΟΠΩΣ Η ΚΛΑΣΣΙΚΗ Η ΣΟΥΠΕΡ.ΑΠΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ ΜΕΤΑΛΑ ΣΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ.ΕΞ'ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΠΑΝΣΗ.Ο ΛΙΠΑΝΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ,ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΩΡΑ. :wave:
Θελω το αυτοκινητο μου γρηγορο,την γυναικα μου καυτη και την μπυρα μου παγωμενη !!!
Άβαταρ μέλους
KOSTAS STI
 
Δημοσιεύσεις: 4241
Εγγραφή: 16 Σεπ 2008, 13:53
Τοποθεσία: ΣΚΥΔΡΑ Ν.ΠΕΛΛΑΣ

Re: Υγραεριο σε αμαξι..

Νέα δημοσίευσηαπό istioforos » 19 Ιαν 2011, 09:56

Κοιταξτε και εδω υπαρχει φορουμ για το υγραεριο
http://www.lpgforum.gr/
"scripta manent , verba volant "
Άβαταρ μέλους
istioforos
 
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2009, 14:38

Re: Υγραεριο σε αμαξι..

Νέα δημοσίευσηαπό JOHNBAKK » 19 Ιαν 2011, 10:12

sammy1312 έγραψε:Παιδια εξαρτατε την μαρκα της συσκευης εγω τυχαινει να ειμαι προγραματιστης σε εταιρια που κανει αυτη την δουλεια το συστημα που βαζουμε ειναι το μονο το οποιο δεν βγαζει προβλημα στον κινητηρα διοτι αναλογα τα φορτια του κινητηρα ψεκαζει και μια μικρη δοση βενζινης για ψυξη και λιπανσης των βαλβιδων αμελητεα ομως στην καταναλωση δηλαδη για χιλια λιτρα υγραεριο θα καψεις και 10 λιτρα βενζινης αν ζοριζεις τον κινητηρα αν οχι μπορει και λειγοτερα οσο για το συστημα του λαδιου που αναφερατε ριχνει 6 σταγονεσ το λεπτο αλλα δεν κανει και πολυ δουλεια αυτοκινητα τα οποια εχουν υδραυλικα ωστηρια στις βαλβιδες δεν εχουν κανενα προβλημα με καμια μαρκα υγραεριοκινησης εφοσων η χαρτογραφηση γινει σωστα διοτι οι βαλβιδες λυπαινονται κατα την λειτουργει του κινητηρα ποτε δεν ξερενονται δηλαδη το 50% των αυτοκινητων, ολα τα γερμανικα εχουν υδραυλικα ωστηρια και καποια ιαπωνικα οχι ολα. εχω αρκετους πελατες που ειναι στο δρομο ολη μερα και εχουν κανει 300.000 και 400.000 εδω και 3 χρονια και κανουν μονο το σερβις που θελει καθε 25.000 και κοστιζει 50 ευρω. εχω μαλιστα και εναν τυπο με ενα μερσεντες ες κλας 350 που το δουλευει σαν ταξι πολυτελειας και εχει κανει 750.000 χιλιομετρα. δυστηχως δεν μπορω να ονομασω μαρκες η ονομα εταιριας γιατι θα θεωρηθει διαφημηση. εγω παντως το φοραω εδω και 50.000 και προσφατος που ανοιξα τον κινητηρα γιατι κολησε ο θερμοστατης και εκαψα φλατζα οι βαλβιδες και τα εδρανα ηταν αψογα και δεν εχω υδραυλικα ωστηρια ενα fiat punto 1,2 8βαλβιδο εχω. οποτε κανε καλη ερευνα αγορας και μην ακους παπατζηδες που υποσχονται τον ουρανο με τα αστρα και αν κακια η ωρα παθεις κατι αρνουνται να αναλαβουν ευθηνες.
καποια αυτοκινητα που δεν εχουν υδραυλικα ωστηρια ειναι τα nissan90%.toyota99%,honda90%,renault to 50%,peugeot-citroen to 50%,opel mono to astra to 1,6,fiati50%,suzuki99%,kia-hyundai50%,daihatsu100% ολες οι αλλες εταιριες χρησημοποιουν υδραυλικα ωστηρια και μπαινει αφοβα η καθε μαρκα αν γινει σωστα η χαρτογραφηση παντα. σε αυτοκινητα με μηχανικα ωστηρια σαν αυτα που ανεφερα θελει ειδικευμενο συστημα που ψεκαζει και βενζινη στα μεγαλα φορτια δηλαδη οτν τρωει ζορια ο κινητηρας μην φανταστητε οτι φεναιτε στην καταναλωση οταν λεμε ψεκαζει δηλαδη ανοιγει τα μπεκ της βενζινης για καποια μιλισεκοντ μεχρι να πεσει το φορτιο δηλαδη σε μια προσπεραση η σε ενα kickdown για τα αυτοματα ψεκαζει βενζινη στιγμιεα για να ψυξη τις βαλβιδες και να λυπαινει.
ευχομαι να σας καλυψα και οτι ερωτηση εχετε η απορια απλα πειτε μου.


Επειδη απο οτι καταλαβα εισαι μεσα στα πραγματα μηπως ξερεις αν γινεται και σε μηχανακι-σκουτερ-?καπου διαβασα οτι γινεται γιατι εχει αρκετο χωρο για την εγκατασταση.
Εχω ενα beverly 250 και μου καιει περιπου 7 litra στα 100 χιλιομετρα- ακρως αντιοικονομικο.
Αν ναι ποσο στοιχιζει και που μπορω να απευθυνθω?
Ευχαριστω εκ των προτερων.
JOHNBAKK
 
Δημοσιεύσεις: 374
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007, 14:15

Re: Υγραεριο σε αμαξι..

Νέα δημοσίευσηαπό timos » 19 Ιαν 2011, 11:51

Beverly 250 ? 7 λιτρα ? Πλακα κανεις ....και το σκεφτομουν σαν λυση...


Για μενα η λυση ειναι μια..... εχω ενα leon 1.8 sti ακομα δεν υπαρχει κιτ μετατροπης σε υγραεριο ...οταν θα βγει , και επειδη ειναι turbo θα κανει κοντα στα 2000.... με κατι παραπανω ( γυρω στα 2500) αγοραζω ενα matizaki 800αρι 3 κυλινρο με καταναλωση την μιση απο αυτην που εχω τωρα ( σχεδον 10lt ) ... και δεν με ενδιαφερει αν το υγραεριο καποια στιγμη φτασει την τιμη της βενζινης...
Οπως λεει και ενας φιλος , για ολους εσας που δεν με γουσταρετε, απλα ... "σας κατουραω"
timos
 
Δημοσιεύσεις: 917
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 16:58

Re: Υγραεριο σε αμαξι..

Νέα δημοσίευσηαπό Deep_για_Deep » 19 Ιαν 2011, 13:40

Οσοι γνωστοι μου εβαλαν στην θεσσαλονικη υγραεριο ολοι τους εκαναν παραπονα για διαφορους λογους ! Για μενα η καλυτερη λυση ειναι το diesel εκει που επιτρεπεται ! Οπου δεν επιτρεπεται (π.χ. μεγαλουπολεις) οπως λεει ο φιλος παραπανω σκοτωνεις οτι εχεις και περνεις ενα ματιζ να κανεις την δουλεια σου ! Οσο για τον φιλο με το beverly πουλα το πριν σε πνιξει οικονομικα και παρε ενα honda innova 125 με μια μπαγαζιερα πισω του ,να ξεχνας να το γεμιζεις βενζινη!!! Για το innova μιλαω εκ πειρας!!! ;)
Τελευταία επεξεργασία από Deep_για_Deep και 19 Ιαν 2011, 13:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
<< Μη ρωτάς τι μπορεί να κάνει η θάλασσα για σένα , αλλά τι μπορείς να κάνεις εσύ για τη θάλασσα. >>
Άβαταρ μέλους
Deep_για_Deep
 
Δημοσιεύσεις: 3480
Εγγραφή: 14 Απρ 2008, 02:34
Τοποθεσία: "Τέρμα Θεού....αρχή Αλλάχ!!!"

Re: Υγραεριο σε αμαξι..

Νέα δημοσίευσηαπό sammy1312 » 19 Ιαν 2011, 13:51

οι αυτοριθμυζομενες βαλβιδες χρησημοποιουνε λαδι με πιεση για να σπρωξουνε τα ωστηρια οποτε δεν φευγουν ποτε εκτος ρυθμισης και το πισω μερος των βαλβιδων λαδωνετε καθε φορα που μπαινουν και βγαινουν απο τα τσιμουχακια. στις μηχανικες δεν υπαρχει αυτο το συστημα με αποτελεσμα να φθειρονται τα πιατα πανω στα ωστηρια με αποτελεσμα να θελει ρυθμιση η βαλβιδα ασχετως του υγραεριου Π.χ ενα toyota corolla 1400 toy 2004 θελει καθε 60.000 ελεγχο και ενα στα 10 θελει ρυθμιση κατι που δεν λενε οι αντιπρωσωπειες (μπορω να το αποδειξω για οποιν δεν πιστευει) και στο τελος την πληρωνει το υγραεριο οσο για τα εδρανα αν ανοιξεις ενα υγραεριοκινητο αμαξι και ενα βενζινοκινητο το βενζινοκινητο ειναι σε πολυ χειροτερη κατασταη διοτι μενουν καταλυπα βενζινης και κολανε στα εδρανα με αποτελεσμα να μην κλεινουν σωστα. οσο για την λιπανση ειτε βενζινη ειτε υγραεριο οι τα εδρανα των βαλβιδων εξαγωγης δεν λυπαινονται ποτε για αυτο εχουν και το διπλασιο παχος κατα την καυση δεν μενει τπτ απο την βεβζινη ακομα και οι αναθυμιασεις που ειναι σκετο λαδι και τις τραβαει η πεταλουδα και τις στελνει ξανα στο θαλαμο καυσης εξατμιζονται εντελως για αυτο μονο τα αυτοκινητα που εχουν μηχανικες βαλβιδες εχουν προβλημα αν δεν εχει προσθηκη βενζινης το συστημα.
Αυτο που ρωτησατε για τα μπεκ τις βενζινης ειναι πολυ απλο στην πλεξουδα των μπεκ μπαινει μια δικια μας που κανει παρακαψη το σημα μεσω του εγγεφαλου μας οποτε οταν χρειαστει να ψεκασει δινει εντολη να ανοπιξουν για καποια μιλισεκοντ και κοβει παλη το σημα. δυστηχως αν το αναλυσω παραπανω θα χρειαστω πολλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες σελιδες οποτε πειτε απλα τις αποριες σας να σας απαντησω.

το TERIOS ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΗΓΜΑ θελει ελεγχο βαλβιδων καθε 30.000 το ιδιο και τα xtrail - qasqai - almera
και παντα με αποδειξεις μιλαω οποιος θελει μπορω να αναιβασω τα επισιμα στοιχεια συντηρισης των κατασκευαστων για το αυτοκινητο με χρηση βενζινης.
sammy1312
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010, 01:13

Re: Υγραεριο σε αμαξι..

Νέα δημοσίευσηαπό JOHNBAKK » 19 Ιαν 2011, 14:10

Το beverly ειναι πολυ καλο μηχανακι.
Δυστηχως για εμενα το πηρα μεταχ. και ειναι τελος του 2005 με καμπυρατερ και καιει τοσο.
Το beverly 300 με 12.5 λιτρα βγαζει 370 χιλ-ετσι λενε τουλαχιστον.
JOHNBAKK
 
Δημοσιεύσεις: 374
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007, 14:15

Επόμενο

Επιστροφή στο Χαλαρά.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: GeorgeT, grigorisk, gtr, miker, mkampolis, mpakis007, Nickaros, panos 2, paranoia, Probably, theEight, ΨΑΡΟΚΟΣΤΑΣ και 12 επισκέπτες