• Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Αγορά Action Camera

Μια φωτογραφία είναι 1000 λέξεις.Ενα βίντεο πόσες λέξεις είναι ?

Αγορά Action Camera

Νέα δημοσίευσηαπό SpearCrete » 17 Δεκ 2016, 15:05

Καλησπέρα σε όλους!!
Είμαι νέα στην παρέα και δημιούργησα αυτόν τον λογαριασμό διότι θέλω τα φώτα σας. :D
Ο σύντροφος μου είναι λάτρης του ψαροντουφεκου και ασχολείται με αυτό σχεδόν 20 χρονια.
Σε λίγες μέρες λοιπόν έχουμε επέτειο και θα ήθελα να του κάνω δώρο μια action cam για να βιντεοσκοπεί τις βουτιές του. Εγώ είμαι λίγο άσχετη επί του θέματος και γι'αυτο απευθύνθηκα εδώ. Θα ήθελα να του πάρω μια go pro, καθώς από ότι ξέρω είναι οι καλύτερες αλλά το budget είναι πολύ χαμηλότερο όπως καταλαβαίνετε (γύρω στα 100 έως μέγιστο 150€). Διάβασα αλλά θέματα που βρήκα στο forum που ανέφεραν ως ικανοποιητικές τις eken χ9, xiaomi yi και sjcam Sj400. Εσείς τι θα μου προτείνατε;;;
Θα προτιμούσα να αγοράσω ένα πακέτο με το ποσό αυτό που να περιλαμβάνει βάσεις και παρελκόμενα εάν υπάρχει κάτι τέτοιο. Όπως επίσης όσο γίνεται να μπορούμε να βρούμε εύκολα ανταλλακτικά, γιατί καταλαβαίνω πως ότι πληρώνεις παίρνεις..
Περιμένω με αγωνία, για να παραγγείλω! Θα εκτιμούσα πολύ την βοήθεια σας!!

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!
Καλή συνέχεια!! :D :D
SpearCrete

Re: Αγορά Action Camera

Νέα δημοσίευσηαπό adartis77 » 17 Δεκ 2016, 17:11

Ψάχνομαι και εγώ για την 1η μου κάμερα.Έχει κάποιος αυτήν να μου πει την γνώμη του;Action Camera GoXtreme HD Power Control
Άβαταρ μέλους
adartis77

Νέα δημοσίευσηαπό learner » 17 Δεκ 2016, 17:31

Καλως ηρθες στο φορουμ.
Για την xiaomi yi μονο καλα εχω να πω σας κατοχος της εδω και 1+ χρονο. Απλα θελει να εχεις και συσκευη android για να την παραμετροποιησεις.
Καλες και ευλογημενες αναδυσεις να εχετε. :)
learner