Σελίδα 1 από 1

Nikita 630 cabin diesel

Νέα δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2018, 14:25
από dimitrisart
Υπάρχει κάποιος συμφορουμίτης που το έχει καβαλήσει και ξέρει να μας πει καμιά πληροφορία ?
:read:

Re: Nikita 630 cabin diesel

Νέα δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2018, 13:08
από dimitrisart
Κανείς πολυεστερικός θαλασσινός ......?
Όλοι φουσκωτάκηδες είστε....? :D

Re: Nikita 630 cabin diesel

Νέα δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Οκτ 2018, 13:16
από CARPENTER
Εντάξει ρε .....................αφού μας ξέρεις .................................................... :grin:

Απ ότι ξέρω .................... όμορφες γερές αλλά και πολύ βαριές κατασκευές που θέλουν μεγάλα μοτέρ ...............................

Τα πλαστικά έχουν απίστευτους χώρους με ανάλογα σε μήκος φουσκωτά ...........................................

:hello:

Δε κατέβηκες να πάμε για μελανούρες ................................................. :tease:

Re: Nikita 630 cabin diesel

Νέα δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2018, 09:09
από dimitrisart
CARPENTER έγραψε:Εντάξει ρε .....................αφού μας ξέρεις .................................................... :grin:

Απ ότι ξέρω .................... όμορφες γερές αλλά και πολύ βαριές κατασκευές που θέλουν μεγάλα μοτέρ ...............................

Τα πλαστικά έχουν απίστευτους χώρους με ανάλογα σε μήκος φουσκωτά ...........................................

:hello:

Δε κατέβηκες να πάμε για μελανούρες ................................................. :tease:


Γεια σου Νίκο καλλιτέχνη.
Φέτος δεν κατεβήκαμε γιατί τα οικονομικά είναι λίγο δύσκολα και το πάω συντηρητικά.
Πάντως χειμωνιάτικη φόρμα πήρα και σε περιμένουμε με τον Πόντιο (ειλικρινά) να ανεβείς καμιά βόλτα.
Καλά δε θα το πιστέψεις .... Καβάλα και Θάσο έχει γεμίσει μελανούρες χοντρές...... :rotfl:

Σχετικά με τα σκάφη τώρα
Προσπαθώ να αποκτήσω γνώσεις και εμπειρίες από τα ελληνικής (να στηρίζουμε και τα δικά μας όταν αξίζουν) κατασκευής 6-7 μετρα πολυεστερικά μικροκάμπινα πετρελαιοκίνητα εσωλέμβια, Ierissos, Nikita, Nickomar, Saronic, Creta Mare, τα οποία μου φαίνονται εξαιρετικά για το Αιγαίο χιεμώνα καλοκαίρι.
Προς το παρόν διαβάζω και ρωτάω για να καταλάβω τις μικρές αλλά σημαντικές διαφορές ημι-εκτοπίσματος / ημι-πλαναρίσματος, τα υπέρ και τα κατά σε πλεύση, αντοχή στον κυματισμό και οικονομία
Ειδικά το Νικίτα μου κάνει εντύπωση γιατί με την ανάλογη μηχανή και προπέλα γίνεται πολύ γρήγορο για εσωλέμβιο (μέγιστη ταχύτητα 38 ml γράφει στο site ..... κόψε και κάτι πάμε περίπου 30 μίλια..... δηλαδή οικονομική περίπου 20 μίλια .... πολύ καλά).....
Όσο μπορώ μαθαίνω...

:read: