• Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΤΕΣ

Προπονητική,διατροφή,..........

ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΤΕΣ

Νέα δημοσίευσηαπό Thrasos79 » 29 Απρ 2017, 12:43

Θέλω να ρωτήσω αν κάποιος συνάδελφος ξέρει να μου πει κάποιο σκεύασμα ηλεκτρολύτη.Είμαι λίγο άσχετος ,έως πολύ , με το θέμα και θέλω κάτι για αποκατάσταση μετά από έντονη άσκηση και ψάρεμα.Το μόνο που έχω χρησιμοποιήσει είναι Almora μετά το ψάρεμα.
Thrasos79

Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΤΕΣ

Νέα δημοσίευσηαπό KOSTAS STI » 29 Απρ 2017, 12:53

..........................νερακι δεν πινεις? :-k
Θελω το αυτοκινητο μου γρηγορο,την γυναικα μου καυτη και την μπυρα μου παγωμενη !!!
Άβαταρ μέλους
KOSTAS STI

Νέα δημοσίευσηαπό ΤΑΙΤΙΝΟΣ » 29 Απρ 2017, 13:20

Ηλεκτρολύτες και νεράκι, χρειάζεσαι πριν και κυρίως κατά τη διάρκεια του ψαρέματος, ειδικά σε πολύωρα καλοκαιρινά που η αφυδάτωση πάει σύννεφο :)
Η εν-υδάτωση, όπως λέει και η λέξη, αφορά στην αποκατάσταση της απαραίτητης για έναν οργανισμό ποσότητας νερού...
Μετά τον...αγώνα, (βλ. ψάρεμα, πολλές φορές με δύσκολες συνθήκες κύμα, ρεύμα κλπ), χρειάζεσαι αναπλήρωση ενέργειας και πρωτεϊνη, κατά προτίμηση υψηλής βιολογικής αξίας ΄΄ψαροπρωτεϊνη΄΄ :mrgreen:
Πέρα από την ενυδάτωση με νεράκι - Αλμορα που ανέφερες- κάποιο ισοτονικό κλπ, ανά μιά ώρα το πολύ, σε πολύωρα πσαρέματα, βοηθάνε πολύ και βολεύουν από ευκολία χρήσης τα ΄΄τζελάκια΄΄ . Μπορείς να τα έχεις στη σημαδούρα και να τα ΄΄πίνεις΄΄μαζί με λίγο νεράκι. Θα βοηθηθείς και στην απόδοσή σου στο ψάρεμα αλλά -εξίσου σημαντικό- στην αποκατάσταση μετά, ώστε να μην είσαι λιώμα/πτώμα/ να σέρνεσαι κλπ μετά και να μην έχεις συνέρθει καλά ούτε την επόμενη ημέρα... :grin:
Τελευταία επεξεργασία από ΤΑΙΤΙΝΟΣ και 29 Απρ 2017, 13:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά